Skyrim-modden Enderal finns nu på engelska

Robot
Medlem
Skyrim-modden Enderal finns nu på engelska

Skulle vara kul att testa. Kanske dags att installera Skyrim igen.

Wow!. Tackar!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nu blire åka av! funderat länge på att installera Skyrim igen men nu äre givet!

Medlem

Installerade det igår och hann med att skapa min karaktär sen var jag tvungen att lägga. Ser fram emot att fortsätta spela dock!

Kommer FZ kanske komma med en recension? Känns som modden nästan är värd en egen recension


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Går det på något sätt att få tyskt tal men engelsk text?

Medlem

Ledig idag. Jag vet exakt vad jag kommer att göra!

MEG
Medlem

Är det någon som vet om den kommer att släppas på steam?


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Är det någon som vet om den kommer att släppas på steam?

Troligen inte enligt mig. Man använder sig av en luncher för att installera och uppdatera spelet så känns inte som dem tänkte använda sig av något annat sätt.

Medlem

Problemet med att återinstallera skyrim är att det tar hela kvällen bara att lägga in de mods man blir sugen på.

Gen
Medlem
Skrivet av Svinfet:

Problemet med att återinstallera skyrim är att det tar hela kvällen bara att lägga in de mods man blir sugen på.

Innehåller inte Enderal en drös förbättringar? Eller används endast vanilla assets?

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Svinfet:

Problemet med att återinstallera skyrim är att det tar hela kvällen bara att lägga in de mods man blir sugen på.

Innehåller inte Enderal en drös förbättringar? Eller används endast vanilla assets?

Det finns alltid moddar att lägga in.

Medlem
Skrivet av Svinfet:

Problemet med att återinstallera skyrim är att det tar hela kvällen bara att lägga in de mods man blir sugen på.

Det innehåller alla mods man behöver. Det ingår i själva modden.

Medlem
Skrivet av Prixm:
Skrivet av Svinfet:

Problemet med att återinstallera skyrim är att det tar hela kvällen bara att lägga in de mods man blir sugen på.

Det innehåller alla mods man behöver. Det ingår i själva modden.

Det tror jag knappast.

Medlem
Skrivet av Svinfet:

Problemet med att återinstallera skyrim är att det tar hela kvällen bara att lägga in de mods man blir sugen på.

Hear, hear!

Medlem

Tjo,
Är ny på det här med modar.. Lirade skyrim på PS3 men nu är jag otroligt sugen på detta. Är det svårt att lägga in modar? Någon som vet vilka modar som är ett "must have" tillsammans med detta?

Puss på er!

Gen
Medlem

Önskar bara jag kunde hitta något sätt att få lite jämnare FPS. Titta mot horisonten och ha 50fps sen titta runt ett hörn och få 120fps, vill få upp minimum fps. Pillade lite på view distance men det hjälpte föga.

Medlem
Skrivet av WeedZoft:
Skrivet av Svinfet:
Skrivet av Prixm:
Skrivet av Svinfet:

Problemet med att återinstallera skyrim är att det tar hela kvällen bara att lägga in de mods man blir sugen på.

Det innehåller alla mods man behöver. Det ingår i själva modden.

Det tror jag knappast.

Har precis fixat ner denna modden på min pc och jo det innehåller alla mods man behöver

Nej, det innehåller alla mods som du tycker är tillräckligt. Stor skillnad.

1
Skriv svar