För utspritt

Medlem
För utspritt

Hej ville bara höra om de va fler än jag själv som tycker att gubbarna i spelen är för utspridda.
Som i t.ex battlefield 2 de är liksom att man stöter på någon sådär var 3dje minut(!) elr är de jag som gör fel kanske xD.
Men tycker att striderna ska vara som i t.ex CoD:MW 2 kampanj.
Tycker inte fler så??


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Spela på servrar med mer folk.


signatur

Dryg och bitter.

Jee
Medlem

Menar du spel i allmänhet eller? Förstår inte riktigt frågeställningen.
Men ja om du bara ser en spelare var tredje minut i BF2 så kanske du ska gå in på större servrar alternativt röra lite mer på dig.


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Du gör fel! Fundera över vart din fiende helst vill någonstans, sen går du dit.

För att inte möta någon fiende på 3 minuter i Battlefield så måste du lagt dig någonstans där det inte finns något intresse alls för din fiende att springa. Använd W A S D och flytta dig ibland, fienden kan inte alltid komma till dig.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Annars bara o kolla kartan vart alla dina lagkompisar är... Vanligtvis där det är action.

Medlem

För de första så för er som inte förstått de menar jag andra spel inte bara bf2.
Och för de andra så menar jag offline (glömde säga de sry).

Här är ett exempel på hur jag tycker de sak se ut, http://www.youtube.com/watch?v=Zs6PxLXUjT8 (om de inte funkar som länk får ni kopiera klistra in)


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Baserape!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

CAMPER:O

Tycker inte det är så utsprit. Snarare tvärtom. Alla är ju på samma ställe och siktar bara på mig:evil:

Ett tips i cod är att hålla dig till ledaren i ditt lag för där är det alltid action.

Medlem
Skrivet av yoyisy:

För de första så för er som inte förstått de menar jag andra spel inte bara bf2.
Och för de andra så menar jag offline (glömde säga de sry).

Här är ett exempel på hur jag tycker de sak se ut, http://www.youtube.com/watch?v=Zs6PxLXUjT8 (om de inte funkar som länk får ni kopiera klistra in)

Det där är ju ett single player uppdrag... Allting är skriptat i förväg... Sen är det skillnad mellan COD och BF. I cod har du inga fordon, inga flygplan och inga helikoptrar.

Om du menar offline är det ganska meningslöst att dra in Battlefield 2 i diskussionen.........

Medlem

Snackar du Operation Flashpoint så är det ju inte meningen att man ska stöta på ett par ryssar i var och varannat hörn.

Alltså, beror på spel. Hittar du inte fienden i Counter Strike så gör du nog fel.

Medlem
Medlem

Men om jag ställer frågan "alla är helt huller-om-buller inga linjer" vad säger ni då???


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av yoyisy:

Men om jag ställer frågan "alla är helt huller-om-buller inga linjer" vad säger ni då???

Då säger jag slöseri med tid.


signatur

Dryg och bitter.

1
Skriv svar