Då drar den öppna betan för Battlefield 1 igång

Robot
Då drar den öppna betan för Battlefield 1 igång
Megadelux
Då drar den öppna betan för Battlefield 1 igång

Yesss!!!!!!

Medlem

31:e Augusti? Tur man skrev upp sig som Insider då och får åtkomst den 21:a. Från den 30:e och några veckor framåt kommer jag var upptagen i annat spel


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Åh nej, trodde av rubriken att döma att det var dags för betan redan idag.

Obs: idiotförklarar ingen annan än mig själv nu.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Går inte att regga sig juh. Logga in med EA-kontot går fint, men sedan kommer man tillbaka till samma sida med bocka i rutan om nyhetsbrev och knappen "Sign in + Join". Klickar man på den igen så laddas allt om igen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

för mig när det finns spel som Squad, det jag alltid har hoppats på att battlefield ska börja snegla åt, så håller jag mig till det spelet istället ^^ Men kul för dom som gillar detta speltyp.

Medlem

Vart står det att betan börjar 21 augusti för battlefield insiders? Allt jag ser är att man får tidigare tillträde om man registrerar sig som insider innan 21 men ingen tydlig information om hur mycket tidigare.

Medlem

Blir inget test för mig! EA gör mig alltid besviken och det ser inte så bra ut tyvär!

Medlem

Konstigt med insider att det ger förtur den 21:a, det kostar inget och är genom några få knapptryck så voila. Nu kommer ju alla som är intresserade få spela den 21:a ändå? Vilket bara är bra iof, klagar inte, men då kan man lika gärna ge alla inträde redan den 21:a?

Medlem
Skrivet av Prixm:

Konstigt med insider att det ger förtur den 21:a, det kostar inget och är genom några få knapptryck så voila. Nu kommer ju alla som är intresserade få spela den 21:a ändå? Vilket bara är bra iof, klagar inte, men då kan man lika gärna ge alla inträde redan den 21:a?

Det börjar inte den 21:a.

Vad är Battlefield Insider?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

"Betan är endast tillgänglig för dig med Xbox One, PlayStation 4, eller PC".

Dvs tillgänglig för i stort sett alla.


signatur
Medlem
Skrivet av Slasktratt:
Skrivet av Prixm:

Konstigt med insider att det ger förtur den 21:a, det kostar inget och är genom några få knapptryck så voila. Nu kommer ju alla som är intresserade få spela den 21:a ändå? Vilket bara är bra iof, klagar inte, men då kan man lika gärna ge alla inträde redan den 21:a?

Det börjar inte den 21:a.

"Om du är medlem i Battlefield Insider får du tillgång till betan redan 21 augusti."

Nehe?

Medlem
Skrivet av MrStrange:

"Betan är endast tillgänglig för dig med Xbox One, PlayStation 4, eller PC".

Dvs tillgänglig för i stort sett alla.

Jobbigt för dem med WiiU. -_-

Medlem

När jag försöker besöka https://www.battlefield.com/news/article/battlefield-1-beta-d... och https://www.battlefield.com/ så är sidorna helt svarta, kan inte se någon text eller bild över huvud taget. Använder Win 10 och Microsoft Edge.

Någon mer som har samma problem?

Uppdatering, använde Internet Explorer istället och då fungerade det bättre.

Medlem
Skrivet av Duck:

När jag försöker besöka https://www.battlefield.com/news/article/battlefield-1-beta-d... och https://www.battlefield.com/ så är sidorna helt svarta, kan inte se någon text eller bild över huvud taget. Använder Win 10 och Microsoft Edge.

Någon mer som har samma problem?

Det verkar vara för många som har registrerat sig i BF Insider nu, du får vänta till 31a!

Med vänliga hälsningar,
EA GAMES kundtjänst


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av Duck:

När jag försöker besöka https://www.battlefield.com/news/article/battlefield-1-beta-d... och https://www.battlefield.com/ så är sidorna helt svarta, kan inte se någon text eller bild över huvud taget. Använder Win 10 och Microsoft Edge.

Någon mer som har samma problem?

Uppdatering, använde Internet Explorer istället och då fungerade det bättre.

Jag hade liknande problem, men testade igen efter ett tag och nu gick det bättre.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av MrStrange:

"Betan är endast tillgänglig för dig med Xbox One, PlayStation 4, eller PC".

Dvs tillgänglig för i stort sett alla.

Jobbigt för dem med WiiU. -_-

Ja å gameboy...
Jag ser fram emot att få spela betan! Hoppas inte det ger samma känsla som Battlefron; väldigt kul i ett par timmar men sen kändes det väldigt platt. Jag tror faktiskt att jag kommer köpa mitt första bf-spel sedan det där första.

Medlem
Skrivet av Prixm:
Skrivet av Slasktratt:
Skrivet av Prixm:

Konstigt med insider att det ger förtur den 21:a, det kostar inget och är genom några få knapptryck så voila. Nu kommer ju alla som är intresserade få spela den 21:a ändå? Vilket bara är bra iof, klagar inte, men då kan man lika gärna ge alla inträde redan den 21:a?

Det börjar inte den 21:a.

"Om du är medlem i Battlefield Insider får du tillgång till betan redan 21 augusti."

Nehe?

Fz har läst fel. Taget från officiella hemsidan:

"It's almost time – the Battlefield 1 Open Beta begins on August 31 for Xbox One, PlayStation 4, and Origin for PC and Battlefield Insider members get in early. Sign up before August 21 and we’ll send you an email with instructions on when and how you can play."

Jag blir väldigt förvånad om det är mer än 1-3 dagar tidigare för Insiders.

Medlem
Skrivet av Duck:

När jag försöker besöka https://www.battlefield.com/news/article/battlefield-1-beta-d... och https://www.battlefield.com/ så är sidorna helt svarta, kan inte se någon text eller bild över huvud taget. Använder Win 10 och Microsoft Edge.

Någon mer som har samma problem?

Uppdatering, använde Internet Explorer istället och då fungerade det bättre.

Because: EA

Medlem

Väntar på beta nyckeln, fick svar från insider via mail vilken platform jag ville köra på. Pc ofc!

Medlem
Skrivet av MrStrange:

"Betan är endast tillgänglig för dig med Xbox One, PlayStation 4, eller PC".

Dvs tillgänglig för i stort sett alla.

Det finns fortfarande folk som sitter och spelar på Xbox 360 eller Playstation 3

Avstängd

Jag ska bara laga hästar under BETAN.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Jag ska bara laga hästar under BETAN.

Har inte koll på hur man gör det. Med skiftnyckel? Att använda blåslampan från BF4 blir ju inte att laga, utan att tillaga.

Medlem

Tyvär tror jag det kommer vara som SW:Battlefront, helt cpmongo snyggt meeeen lacking gameplay och inget direkt djup. I varje fall vad jag sett från streams och liknande verkar det väldigt.. meh.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Konstigt med insider att det ger förtur den 21:a, det kostar inget och är genom några få knapptryck så voila. Nu kommer ju alla som är intresserade få spela den 21:a ändå? Vilket bara är bra iof, klagar inte, men då kan man lika gärna ge alla inträde redan den 21:a?

En enda orsak: dom vill att man skall prenumerera på nyhetsbrevet.

Skrivet av SebastianV:

Jag ska bara laga hästar under BETAN.

Haha


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fz kan ni linka vart det står att betan börjar 21:a för insiders?

Medlem
Medlem
Skrivet av Slasktratt:

Fz kan ni linka vart det står att betan börjar 21:a för insiders?

Tror dom har tolkat det hela lite fel. Som någon annan skrev tidigare taget från officiella hemsidan:

"It's almost time – the Battlefield 1 Open Beta begins on August 31 for Xbox One, PlayStation 4, and Origin for PC and Battlefield Insider members get in early. Sign up before August 21 and we'll send you an email with instructions on when and how you can play."


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

12
Skriv svar