Hetast på E3 - torsdag

Inaktiv
Hetast på E3 - torsdag

Ang. E3...vad hände med ID Software's Rage? Eller hette det så? Inte hört något alls från det spelet på länge.

Medlem

Och vad hände med ett nytt Elder Scrolls?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Vad hände med Duke Nukem Forever..

Medlem

Ja vart tog alla spelen man såg fram emot vägen!! >:( Typ Elderscrolls V och Duke Nukem Forever!

Frilansare

Borta. Borta, likt en vind.

Medlem

Info om nya TES kommer väl förhoppningsvis på QuakeCon i augusti då.

Medlem

LBP2 såg sjukt kul ut

Medlem

crap... inget HL3, DNF eller TES... hårt liv.

A.G
Medlem

Ja lite besviken är man allt.

Skrivet av Segas:

Ang. E3...vad hände med ID Software's Rage? Eller hette det så? Inte hört något alls från det spelet på länge.

Gametrailers har en intervju och lite gameplay på sin sida.

Medlem

Lite duke-info hade varit skoj.
Nya krysslådan blev fin, men hört rykten om att Ps3an skulle uppdateras på något sätt också. Någon som sett något om det?

Medlem
Medlem

Ja det var ju ett värdelöst E3! Det var så dåligt att det mest imtressanta på hela mässan var det återkommande Rayman i 2D.

Medlem

Men jag ville se Duke Nukem Forever, jö


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Ja precis. Var tog den där "stora nyheten" från Valve vägen. Eller var det Portal 2 eller Steam till PS3? Fattar noll.

Medlem
Skrivet av zappmeharder:

Ja precis. Var tog den där "stora nyheten" från Valve vägen. Eller var det Portal 2 eller Steam till PS3? Fattar noll.

Fattar ingenting jag heller de skulle ju ha en överaskning istället för Portal 2. Var det Portal 2 teasern så är jag måttligt besviken.

Medlem
Skrivet av zappmeharder:

Ja precis. Var tog den där "stora nyheten" från Valve vägen. Eller var det Portal 2 eller Steam till PS3? Fattar noll.

Troligtvis var det Steam till PS3. Vilket är en ganska stor överraskning eftersom, om jag fattat rätt, innebär att Sony inte längre är ensamma med att sälja spel digitalt till PS3.

Medlem
Skrivet av f0qnax:
Skrivet av zappmeharder:

Ja precis. Var tog den där "stora nyheten" från Valve vägen. Eller var det Portal 2 eller Steam till PS3? Fattar noll.

Troligtvis var det Steam till PS3. Vilket är en ganska stor överraskning eftersom, om jag fattat rätt, innebär att Sony inte längre är ensamma med att sälja spel digitalt till PS3.

Må hända men jag är fortfarande besviken.

Medlem

vart är elderscrolls 5??

Inaktiv

Ganska tråkig mässa sammanlagt. Ingen film, eller nyhet som jag hoppade över.

När kommer nästa spelmässa?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Inget Battlefield 3 och inget Homeworld 3. The Last Guardian visades inte på mässan. Duke var helt avsaknad. Deus Ex: Human Revolution visades bakom stängda dörrar. Inga demon har släppts på PSN, PC eller XBOX 360 för spelen som visades (tillskillnad från förra året, XBOX 360 då fick mängder av demon som vi kunde njuta av här hemma). Det nya Warhammer 40.000 MMOt fick bara en liten trailer. Space Marine spelet pratades det knappt om.

Yay för Portal 2 men, för tusan Valve, var detta överraskningen? Portal 2 kommer till PS3? Ni skippade en visning av kanske Half-Life 2: Episode 3 för att säga det? Vi kunde ha listat ut det själva. En tårta hade varit mer överraskande.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Håller med om vad som sagts tidigare... man blev riktigt besviken när man insåg att mässan var över och man fortfarande inte hade blivit överraskad av Valve. :/

Medlem

Steam till ps3 var väl en hyfsaf överraskning, annars tyckte jag det kanske inte var den bästa, men det var en del roliga saker att se, multiplayer från assassins creed ser roligt ut, nya zelda visades upp och nytt donkey kong är alltid trevligt.

1
Skriv svar