Pokémon Snap kommer till Wii U på torsdag – fota dem alla!

Robot
Pokémon Snap kommer till Wii U på torsdag – fota dem alla!
Medlem
Pokémon Snap kommer till Wii U på torsdag – fota dem alla!

Plural av pokémon är pokémon, inte pokémons; )


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Är det någon uphotad grafik?
för jag tycker inte att det spelet har åldrats med värdighet

Riktigt kul spel annars


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Hade hellre sett ett nytt Pokémon stadium

Avstängd

Jag vet inte hur ni fick Call of Duty att ens platsa in som likhet till Pokemon. O_o

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Jag vet inte hur ni fick Call of Duty att ens platsa in som likhet till Pokemon. O_o

Jag vet inte vad artikelförfattaren syftade på, men mina tankar for direkt till detta uppdrag från Call of Duty: Modern Warfare 2
https://www.youtube.com/watch?v=MvXg_LX37T0

Där finns det ju en hel del likheter med Pokémon Snap.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Medlem

Sicken nostalgitripp jag fick nyss. Kom ihåg att jag spelade sönder detta när det precis släpptes. Damma av mitt gamla N64 och försöka dra igång det igen

Medlem

Underligt nog spelade jag Pokémon Snap! på N64 för bara ett par månader sen. Det höll i ungefär 30 minuter, och det var nostalgin som lät det vara så länge. Spelet har inte åldrats så bra, men förmodligen inte pga grafik eller något annat, utan snarare att gameplay är nästintill obefintligt vilket gör att det blir lite tråkigt.

Minns dock att jag älskade detta spelet. Och det var fortfarande en smula kul att sitta med det nu på senare dagar, men det tråkiga var att jag kom ihåg alla secrets och hur jag skulle få fram pokémon som man inte ser bara man åker runt.

Medlem
Skrivet av WulffX03:

Sicken nostalgitripp jag fick nyss. Kom ihåg att jag spelade sönder detta när det precis släpptes. Damma av mitt gamla N64 och försöka dra igång det igen

Gört, dammade av mitt för några år sen och det är stört kul att lira lite Smash Bros och Mario Kart med polarna efter ett par öl. Packade nyligen ner mitt 360 i källaren för att det tog massa plats och inte hade så många roliga soffspel, ironiskt nog är det jag kommer sakna mest Perfect Dark.

1
Skriv svar