Watch Dogs 2 – så fungerar onlineläget

Robot
Watch Dogs 2 – så fungerar onlineläget
Medlem
Watch Dogs 2 – så fungerar onlineläget

Hmpf ... små gillade första spelet lite. Tror jag ska köpa detta ... men jag anar mig en dålig PC port. Vettif-n, tror jag väntar några recensioner innan köp.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av nils45:

Hmpf ... små gillade första spelet lite. Tror jag ska köpa detta ... men jag anar mig en dålig PC port. Vettif-n, tror jag väntar några recensioner innan köp.

Är det inte det man alltid gör, om man använder sunt förnuft? Inväntar recensioner innan köp?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av nils45:

Hmpf ... små gillade första spelet lite. Tror jag ska köpa detta ... men jag anar mig en dålig PC port. Vettif-n, tror jag väntar några recensioner innan köp.

Är det inte det man alltid gör, om man använder sunt förnuft? Inväntar recensioner innan köp?

Underskatta inte kraften av hype och dåligt omdöme.

Medlem

Ok, skulle baserat hackandet på MR Robot istället...

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av nils45:

Hmpf ... små gillade första spelet lite. Tror jag ska köpa detta ... men jag anar mig en dålig PC port. Vettif-n, tror jag väntar några recensioner innan köp.

Är det inte det man alltid gör, om man använder sunt förnuft? Inväntar recensioner innan köp?

Spelar inte så stor roll när man kan enkelt göra refund.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Ok, skulle baserat hackandet på MR Robot istället...

Käka aderall och sitta framför en dator i ett mörkt rum, roligt gameplay! Men ärligt talat så hade en liknande story som i Mr.Robot passat bra i spelet.

Medlem

Stör mig så sjukt på att det ska vara sådär tonårs-hippt. Kepsen på sned eller kanske rentav bak och fram, nu gangsterhackar vi övergångsställen som av outgrundlig anledning har inbyggt wifi.

Medlem
Skrivet av Korken:

Stör mig så sjukt på att det ska vara sådär tonårs-hippt. Kepsen på sned eller kanske rentav bak och fram, nu gangsterhackar vi övergångsställen som av outgrundlig anledning har inbyggt wifi.

Vadå hackers är coo00la


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av nils45:

Hmpf ... små gillade första spelet lite. Tror jag ska köpa detta ... men jag anar mig en dålig PC port. Vettif-n, tror jag väntar några recensioner innan köp.

Är det inte det man alltid gör, om man använder sunt förnuft? Inväntar recensioner innan köp?

Inte om det är spel man är säkra på, som tex. GTAV eller Witcher3 osv. För mig iaf. WD2 är ju ändå en uppföljare också, men eftersom WD1 låg lite på gränsen till bajskorv så får man nog hålla penisen i handen lite grann.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av nils45:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av nils45:

Hmpf ... små gillade första spelet lite. Tror jag ska köpa detta ... men jag anar mig en dålig PC port. Vettif-n, tror jag väntar några recensioner innan köp.

Är det inte det man alltid gör, om man använder sunt förnuft? Inväntar recensioner innan köp?

Inte om det är spel man är säkra på, som tex. GTAV eller Witcher3 osv. För mig iaf. WD2 är ju ändå en uppföljare också, men eftersom WD1 låg lite på gränsen till bajskorv så får man nog hålla penisen i handen lite grann.

På gränsen? Det var väl en fullfjädrad bakfyllesöndagstarmtömning.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Korken:

Stör mig så sjukt på att det ska vara sådär tonårs-hippt. Kepsen på sned eller kanske rentav bak och fram, nu gangsterhackar vi övergångsställen som av outgrundlig anledning har inbyggt wifi.

Är ju för att målgruppen är tonåringar som tycker det är hippt.

Medlem

Ingen Campaign Coop alltså?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av nils45:

Hmpf ... små gillade första spelet lite. Tror jag ska köpa detta ... men jag anar mig en dålig PC port. Vettif-n, tror jag väntar några recensioner innan köp.

Är det inte det man alltid gör, om man använder sunt förnuft? Inväntar recensioner innan köp?

Sunt förnuft? Hos gamers? På internet? Looooooooooool, oxymoron deluxe!

Gen
Medlem
Skrivet av adde111:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av nils45:

Hmpf ... små gillade första spelet lite. Tror jag ska köpa detta ... men jag anar mig en dålig PC port. Vettif-n, tror jag väntar några recensioner innan köp.

Är det inte det man alltid gör, om man använder sunt förnuft? Inväntar recensioner innan köp?

Spelar inte så stor roll när man kan enkelt göra refund.

Gäller ju bara om man köper från Steam, inte om man köper nyckel från andra sajter eller spelet på skiva och Steam är ju dyrast av alla. Samtidigt är det ju skönt att kunna göra refund och det är väl det man betalar för.

rot
Medlem

Är det sånt här kidsen gillar idag? Känns lite väl krystat och edgy.

Har jag äntligen blivit gammal och bitter?

Inaktiv
Skrivet av krumpli:

Ingen Campaign Coop alltså?

Det är vad jag också vill veta! Lite luddigt om COOPen online är ett eget eller om man kan assistera en polare i sin kampanj.

Medlem

Värt att testa åtminstonde, gillade inte "ettan" så mycket men detta är väl förhoppningsvis inte lika styvt

Medlem
Skrivet av rot:

Är det sånt här kidsen gillar idag? Känns lite väl krystat och edgy.

Har jag äntligen blivit gammal och bitter?

Det finns ett enkelt test man kan göra, om någon frågar dig ifall glaset är halvtomt eller halvfullt, vad svarar du då?

A. Glaset är halvfullt.
B. Glaset är halvtomt.
C. Glaset är ungefär så stort att jag kan köra ned det i din hals.

Om C, du är gammal och bitter.

rot
Medlem
Skrivet av Korken:
Skrivet av rot:

Är det sånt här kidsen gillar idag? Känns lite väl krystat och edgy.

Har jag äntligen blivit gammal och bitter?

Det finns ett enkelt test man kan göra, om någon frågar dig ifall glaset är halvtomt eller halvfullt, vad svarar du då?

A. Glaset är halvfullt.
B. Glaset är halvtomt.
C. Glaset är ungefär så stort att jag kan köra ned det i din hals.

Om C, du är gammal och bitter.

Tack, C. Jag aldrig förstått tjusningen med den där frågan, för vad spelar det för roll, folk kommer ju vaska skiten och fortsätta ramla av stup när dom försöker ta selfies hur som helst.

Trevlig helg

1
Skriv svar