Gothic 4 tar sig en roll i filmarkivet

Robot
Gothic 4 tar sig en roll i filmarkivet

Sorry, funkar inte...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tror det är något fel på FZas filmarkiv... Filmerna står på 00:00/00:00 så nått fel är det ^^

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Tror det är något fel på FZas filmarkiv... Filmerna står på 00:00/00:00 så nått fel är det ^^

Jao samma för mig på de senaste 5 filmerna för PC (inte kollat på konsol)

Medlem

Snälla något fokus kan ni väl ha för sjutton, filmen har inte funkat i flera timmar nu, suck.

Medlem

FZ är ett gudomligt bugghelvete när de släpper videos en gång i timmen och således blir man per automatik lite försiktig när det talas om nya filmsnuttar i sidan.

Medlem

Tryck på "Visa Högupplöst" knappen under filmen mitt herrskap. Då fungerar den utmärkt! Ser riktigt coolt ut.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Miljöerna man får se tycker jag har förlorat lite av den Charmen som attraherade en till spelen...

Medlem

Funkade inte på högupplöst förut heller, men aja, nu funkar iallafall en av dem :S

Medlem

Såg faktiskt riktigt mysigt ut. Synd att det utvecklas till multiplattform bara.

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Såg faktiskt riktigt mysigt ut. Synd att det utvecklas till multiplattform bara.

håller med, vem fan lirar rollspel som detta med konsoll?

Medlem

Tycker det ser riktigt schysst ut faktiskt! Något man måste testa iaf!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Filmen fungerar utmärkt!


signatur

Meep!

Medlem

@Hampus
Värt att nämna angående Gothic 4's (lätt insinuerade?) buggighet i förhållande till trean är ju att dels att Gothic 3 i dagsläget får anses vara nära nog buggfritt tack vare Community Patchen. Spelade cirkus 70 timmar från ny karaktär till slutcinematics och drog igenom alla spelmoment utan en enda krash och på sin höjd lite osmidig AI eller något enstaka stavfel. Det kan med andra ord kallas nära nog helt stabilt.

Vidare så är det inte Piranha bytes (tacka Gud) utan en helt annan utvecklare, Spellbound (som även låg bakom de mer fundamentala delarna av community patchen till trean), som utvecklar Arcania: Gothic 4. Visst är utgivaren JoWood fortfarande kvar ( :/ ) men de har offentligt bett om ursäkt (finns att läsa på JoWoods officiella forum) för att de stressat fram spelen de ger ut och dylikt.

Så konstruera inte egna fakta på osaklig grund (riktat åt de personer som kanske skulle säga "Gothic... fan vad buggigt" utan att tänka vare sig efter eller före) utan invänta istället FZ's recension så ska vi se om det buggar ur eller om det visar sig vara trevligt nog.

OK, grafiken så bättre ut nu, men varför spring i slowmotion, typ Baywatch?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelet känns inte riktigt som den har med dom gammla spelen att göra tyvärr. Jag har aldrig haft bug problem med Ghotic 3 XD Skit bakom spakarna kanske xD

Medlem

Har tappat lusten med gothic helt.. Men 2an var bra..

Medlem

Gothic 3 var ett bug-helvete inget snack om den saken..

Förväntade mig att Risen skulle bli lika dåligt men blev förvånansvärt bra.

Känns som Arcania hänger helt på JoWood denna gången.. 95% av deras spel brukar släppas med extrema buggar.

Medlem

Lite skoj bara att de lägger fokus på namnet Arcania och har Gothic 4 som minimal undertext. Skadat varumärke någon?

Pansarknekt

Hoppas dom kodar bättre denna gång, såg roligt ut emellanåt


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

"An island under attack by an ancient evil, a lone hero and an artifact changing his destiny."

Banbrytande!

Medlem

Piranha Bytes Risen var riktigt bra så jag är mer pep på deras nästa spel. Gothic 4 känns faktiskt lite stelare och fulare än Risen men är nyfiken på det ändå.

1
Skriv svar