Nytt Metal Gear utannonserat! Utan Kojima, med zombier

Robot
Medlem
Nytt Metal Gear utannonserat! Utan Kojima, med zombier

Nej tack.

Medlem

Vi hade ju inte redan ungefär 20 000 tröga jävla zombieshooters. Det här ser bara pinsamt ut.

Varför inte bara göra mer av samma stuk som MGS 5 var? Det var eget och fyllde en niche för oss som gillar stealth spel.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Konamis våldtäkt av denna, tidigare underbara, spelserie är helt fenomenal.

Medlem

Jag ville gilla det när jag såg rubriken, jag gav det en chans, men kom igen .... zombies, och det heter survive? Snacka om att locka folk att köpa ett annat spel.

Medlem

Förutspår ett kalkonspel.

Medlem

Ett utsträckt långfinger till Konami...

Medlem

Fail


signatur

Meep!

Medlem

Jag känner doften av ett kommande Fuck Konami News avsnitt i Jim Sterlings nästa video


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag känner doften av ett kommande Fuck Konami News avsnitt i Jim Sterlings nästa video

Han har redan gjort en video gällande trailern så ja, det kommer en video på måndag :>.

Medlem

Konami ska döda varumärket ser jag


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Innan det är försent så hoppas jag Sony och Kojima köper licensen till detta spel innan Konami våldtar hela serien!

Medlem
Releasehästryttare
Skrivet av laban005:

Fuck konami

Skrivet av brandter:
Skrivet av Javas:

Jag känner doften av ett kommande Fuck Konami News avsnitt i Jim Sterlings nästa video

Han har redan gjort en video gällande trailern så ja, det kommer en video på måndag :&gt;.

#Fuckonami

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av laban005:

Fuck konami

Skrivet av brandter:
Skrivet av Javas:

Jag känner doften av ett kommande Fuck Konami News avsnitt i Jim Sterlings nästa video

Han har redan gjort en video gällande trailern så ja, det kommer en video på måndag :&amp;gt;.

#Fuckonami

https://www.youtube.com/embed/GA8YulZyzG0

Wow, det där ser helt förjävligt ut...

Medlem

and the rape has begun. gör ett metal gear spel värt namnet eller låt bli. det här kommer floppa.

Medlem

Skrattar ihjäl mig.

Medlem

Det där var inget Metal Gear spel i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vilket jävla skit rent ut sagt. Har lovat mig själv att jag aldrig nånsin mera kommer att köpa ett konami spel efter att kojima lämnat. So #Fuckonami

Medlem

Jösses undrar hur Kojima känner sig nu ? tragiskt..

Medlem
Medlem

Metal Gear is dead :´(

Medlem

Kommer inte röra detta spela överhuvudtaget!

KoP
Medlem

Lycka till med försäljningen av spelet. Den kan dom behöva.

Medlem

Varför heter det ens Metal Gear? Det ser ju inte ut att ha något med serien att göra överhuvudtaget. Vidrig money grab.

#FuckKonami


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

För mig verkar som dom vill trycka ut ett till spel med samma assets som 5an, zombie stuket med alternativ värld verkar mest vara för att kunna säga att "nej detta är helt annorlunda" och för att kunna strunta i iprincip alla ikoniska karaktärer och all story/lore. För övrigt så verkar detta spel vilja basera sig mycket mer på multiplayer och coop än singelplay, och då bör man inte hypas för onlinedelarna har varit riktiga nerköp till de senaste spelen i serien. Ooptimerat och obalanserat skulle jag beskriva 5ans onlinedel, dom höll sig dock till cosmetiska grejer med sina microdlc så lite cred för det.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Jösses undrar hur Kojima känner sig nu ? tragiskt..

Som pappa till ett kodnappat och våldtaget barn skulle jag misstänka...

Konami är väldigt högt upp på hatlistan, önskar dem all olycka.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fyfan, nu vill jag gråta..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Plotten låter som ett jävla aprilskämt....
Förstår att kojima slutade när han fick se planerna de hade för Metal.

C2
Medlem

det räckte inte med det extrema klivet från serien i MGSV?...
Då var ju den här spelserien officiellt död och begraven utan räddning... saknar dom första tre spelen alltså, bästa spelupplevelserna jag haft... jag förstår inte vad dom vill åstadkomma med detta?!

12
Skriv svar