Snart släpps Deus Ex: Mankind Divided – kom i rätt stämning med lanseringstrailern!

Robot
Snart släpps Deus Ex: Mankind Divided – kom i rätt stämning med lanseringstrailern!
Medlem
Snart släpps Deus Ex: Mankind Divided – kom i rätt stämning med lanseringstrailern!

Väntar på min CE som är bokad. Hoppas det är minst lika bra som Human Revolution.

Medlem

Åhhh längtar!! Redan gjort plats åt statyn!

Medlem

Får hoppas på en hyfsat buggfri release


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Får hoppas på en hyfsat buggfri release

Kom inte med några jinx-inlägg här! *kastar salt över axeln*

Medlem

Alltså Adam Jensens röst (Elias Toufexis) är så skön på något sätt. No homo, right? När jag hörde honom i The Expanse höll jag på att bralla på mig.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Ska ta och spela ut Human Revolution igen innan jag skaffar det här. Desto mer Deus Ex, desto bättre


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Stag:

Alltså Adam Jensens röst (Elias Toufexis) är så skön på något sätt. No homo, right? När jag hörde honom i The Expanse höll jag på att bralla på mig.

Han är riktigt bra, och Adam Jensen är dessutom i princip hans naturliga röst (vilket förstås är samma med The Expanse )
https://www.youtube.com/watch?v=NqfKh_SZlX0

Medlem
Medlem
Skrivet av Stag:

Alltså Adam Jensens röst (Elias Toufexis) är så skön på något sätt. No homo, right? När jag hörde honom i The Expanse höll jag på att bralla på mig.

Det är ju han och rösten bakom optimus prime dessa röster är ju röster man önskar man hade

Medlem

Kommer nog vara i klass med Human Revolution iaf. Körde igenom det ett antal gånger.

Medlem

Körde lite Human Revolution tidigare idag. Synd att spelets grafik inte har åldrats bra. Fortfarande ett bra spel i alla fall.

Längtar till tisdag.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Stag:

Alltså Adam Jensens röst (Elias Toufexis) är så skön på något sätt. No homo, right? När jag hörde honom i The Expanse höll jag på att bralla på mig.

Det är ju han och rösten bakom optimus prime dessa röster är ju röster man önskar man hade

För att inte tala om Sterling Archers röst (eller H. Jon Benjamins för att vara korrekt). Där har vi en drömröst.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Stag:

Alltså Adam Jensens röst (Elias Toufexis) är så skön på något sätt. No homo, right? När jag hörde honom i The Expanse höll jag på att bralla på mig.

Det är ju han och rösten bakom optimus prime dessa röster är ju röster man önskar man hade

För att inte tala om Sterling Archers röst (eller H. Jon Benjamins för att vara korrekt). Där har vi en drömröst.

Bah, Sean Connery har den manligaste rösten!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av DrDoom:

Bah, Sean Connery har den manligaste rösten!

Manligaste talfelet, kanske.

rot
Medlem

HR var fantastiskt så har stor förhoppningar för det här - CE förbokat med nytt grafikkort på ingång.

Testpilot
Skrivet av Buio:
Skrivet av Stag:

Alltså Adam Jensens röst (Elias Toufexis) är så skön på något sätt. No homo, right? När jag hörde honom i The Expanse höll jag på att bralla på mig.

Han är riktigt bra, och Adam Jensen är dessutom i princip hans naturliga röst (vilket förstås är samma med The Expanse )
https://www.youtube.com/watch?v=NqfKh_SZlX0

Tack för tipset , riktigt intressant att höra om hur arbetet är för en röstskådis av rang

Räknar timmarna tills spelet släpps! *pepp pepp*

Medlem

Helvete! Nåväl, får väl börja arbetsveckan på söndag och jobba halvt ihjäl mig så kan jag göra helg på torsdag kväll och sedan om jag har tur börja spela på fredag morgon!

1
Skriv svar