Yooka-Laylee återvänder till 90-talet i färgsprakande trailer

Robot
Yooka-Laylee återvänder till 90-talet i färgsprakande trailer
Medlem
Yooka-Laylee återvänder till 90-talet i färgsprakande trailer

Det här blir ett självklart köp. Och faktumet att Banjo-Kazooie-kompositören gör musiken till Yooka-Laylee gör ju inte saken sämre.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Det här blir ett självklart köp. Och faktumet att Banjo-Kazooie-kompositören gör musiken till Yooka-Laylee gör ju inte saken sämre.

Hmm, tyckte musiken var rätt hemsk jag... fatta 3 timmar av det där.

Medlem
Skrivet av Korken:
Skrivet av Pjotor:

Det här blir ett självklart köp. Och faktumet att Banjo-Kazooie-kompositören gör musiken till Yooka-Laylee gör ju inte saken sämre.

Hmm, tyckte musiken var rätt hemsk jag... fatta 3 timmar av det där.

Jag har nynnat på musiken från Banjo Kazooie i ~20 år. Det ska bli skönt att få ersätta musiken med något nytt för omväxlings skull.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det senaste halvåret har jag spelat igenom Banjo-Kazooie 2 gånger och hittat nästan alla pusselbitar och noter själv. Mina barn är besatta av det spelet så det är bara vika sig och spela det. När jag inte orkar brukar dom kolla det på youtube istället. Så jag hoppas dom tar det här spelet till sina hjärtan så jag slipper Banjo på ett tag.

Medlem

Grant Kirkhope som han heter, för de som undrar vem kompositören till musiken är. Han gjorde även musiken till Kingdoms of Amalur, GoldenEye 007, Perfect Dark, Viva Pinata, Donkey Kong land/64.

Medlem

Ge mänskligheten ett nuts and bolts 2!

1
Skriv svar