Dödskyssar och tunggung i ny trailer för Mafia III

Robot
Dödskyssar och tunggung i ny trailer för Mafia III
Medlem
Dödskyssar och tunggung i ny trailer för Mafia III

Kan nog blir roligt det här! Faaast man är ju lite sugen på ett som Mafia 1 ändå

FM-guru
F.d. Sisyr

Tror det blir pannkaka, men jag har gärna fel.

Blev för övrigt väldigt sugen på att se RocknRolla igen nu.

Medlem

Ser fram emot detta!

k3m
Medlem

jag är vråltaggad

Medlem

Hoppas det finns mycket att göra i världen förutom storyn, ser fram emot att leva lite Tony Montana style.

Medlem

Fan vad jag ser fram emot detta spel. Vi behöver fler "Grand Theft Auto" liknande titlar som får komma ut med jämnare mellanrum. Rockstar tar sådan evighet på sig så att väntan blir outhärdlig, iaf för min egen del. Denna höst blir kanon för mig, då "Mafia 3" och "Watch Dogs 2" släpps. Då kan min oerhört stora hunger stillas något...

Hoppas att bilkörningen blir bra i dessa spel. Mer likt GTA 4 än 5an. imo...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser snuskigt bra ut. Precis som tvåan var!

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Tror det blir pannkaka, men jag har gärna fel.

Blev för övrigt väldigt sugen på att se RocknRolla igen nu.

Speciellt scenen med hur man ger någon en smäll med baksidan handen.

rot
Medlem

Mafia II var riktigt bra så detta får bli ett köp!

1
Skriv svar