Battlefield 1 – se en timme ökenkrig i 1080p och 60fps!

Robot
Battlefield 1 – se en timme ökenkrig i 1080p och 60fps!
Medlem
Battlefield 1 – se en timme ökenkrig i 1080p och 60fps!

Rip Cod. Nä håll käften det är ett helt annat spel vem bryr sig!

Medlem
Skrivet av Hoof hearted:

Rip Cod. Nä håll käften det är ett helt annat spel vem bryr sig!

rip cod

Medlem

Hmm, känns som att hästapollen mest kommer vara en kul grej eller ett sätt att ta sig snabbt fram med. Man är ganska sårbar ser det ut som.

Medlem
Skrivet av Honken:

Hmm, känns som att hästapollen mest kommer vara en kul grej eller ett sätt att ta sig snabbt fram med. Man är ganska sårbar ser det ut som.

BETHESDA!! GE OSS HORSE ARMOR XD

Medlem

Haha ser grymt kul ut. Men han som spelar kan ju inte ha nån längre BF-vana, av hans skills att döma xD

Medlem
Skrivet av Honken:

Hmm, känns som att hästapollen mest kommer vara en kul grej eller ett sätt att ta sig snabbt fram med. Man är ganska sårbar ser det ut som.

Om man spawnar på en polle blir man automatiskt kavalleri-klassen. Så då har man "bara" svärd, pistol och något gevär. Inte så mycket att välja på. Är väl något liknande om man ska köra stridsvagn.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Honken:

Hmm, känns som att hästapollen mest kommer vara en kul grej eller ett sätt att ta sig snabbt fram med. Man är ganska sårbar ser det ut som.

Om man spawnar på en polle blir man automatiskt kavalleri-klassen. Så då har man "bara" svärd, pistol och något gevär. Inte så mycket att välja på. Är väl något liknande om man ska köra stridsvagn.

Ser även ut som han har nån slags breastplate... Eller?

Medlem

Fan, missiler ?! Really xD Hade hoppats på att dom tonat ner lite på alla OP fordon.

Medlem

Det är i princip Battlefront med ett WW1-skin. Noll taktik. Run & Gun. Den som har fått mest kills hyllas osv.

Medlem
Skrivet av Honken:

Hmm, känns som att hästapollen mest kommer vara en kul grej eller ett sätt att ta sig snabbt fram med. Man är ganska sårbar ser det ut som.

Hästen är nog battlefields svar på "jeepen" if BF3/4 man tar sig snabbt till fronten och hoppar av

Medlem

Har dom inte tagit ur 55 åriga brittiska kärringen än som inte kan fonetiska alfabetet?

Riktigt trist. Detta kommer bli jobbigt som fan att lyssna på i timmar.

Tack feminister. Det är ju ett Svenskt spel efter allt.

Medlem
Skrivet av zumo:

Haha ser grymt kul ut. Men han som spelar kan ju inte ha nån längre BF-vana, av hans skills att döma xD

Nu kan inte jag kolla på videon, men om det är LevelCap som kör så är han faktiskt jävligt skillad. Har du aldrig kollat hans videos?

Inaktiv
Skrivet av powerbuoy:
Skrivet av zumo:

Haha ser grymt kul ut. Men han som spelar kan ju inte ha nån längre BF-vana, av hans skills att döma xD

Nu kan inte jag kolla på videon, men om det är LevelCap som kör så är han faktiskt jävligt skillad. Har du aldrig kollat hans videos?

Han förklarar tidigt i videon att han kommer spela så varierat för att visa upp så mycket som möjligt även om det ibland kommer mena att han har fel vapen/fordon för situationen.

Medlem
Skrivet av zumo:

Haha ser grymt kul ut. Men han som spelar kan ju inte ha nån längre BF-vana, av hans skills att döma xD

Om du lyssnar i början av klippet säger han ju att han vill visa så mycket som möjligt av spelet i olika vinklar m.m så att han nog kommer dö rätt ofta.

Medlem
Skrivet av zumo:

Haha ser grymt kul ut. Men han som spelar kan ju inte ha nån längre BF-vana, av hans skills att döma xD

Du känner verkligen inte till LevelCap isf


signatur

Nämen!

phi
Medlem
Skrivet av zumo:

Haha ser grymt kul ut. Men han som spelar kan ju inte ha nån längre BF-vana, av hans skills att döma xD

Ja, LevelCap är ju jävla värdelös på BF. Han borde inte få göra videos.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Har dom inte tagit ur 55 åriga brittiska kärringen än som inte kan fonetiska alfabetet?

Riktigt trist. Detta kommer bli jobbigt som fan att lyssna på i timmar.

Tack feminister. Det är ju ett Svenskt spel efter allt.

Hur menar du "kan inte fonetiska alfabetet" -det e ju det hon kan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Ambassadör
Xbox

Tänk om de hade släppt det här med någon form av realism, typ att man fick välja "Arcade" eller "Realism". Då hade det varit skojsigt!


signatur

Jump in.

Medlem

När jag startade klippet trodde jag på riktigt att jag kollade på battlefront, tatooine. Kommer säkert testa nån gång, hoppas jag blir positivt överraskad.

Medlem
Medlem

"I have a bad feeling about Battlefield 1..."
http://9gag.com/gag/ajD7wLw


signatur

autograph

Medlem

Hmm. Inget ww1spel i mina ögon. Men kanske är kul för den som vill ha ännu ett run and shoot. Deras friheter med vapen är lika autentiska som krigsmiljön. Noll alltså

Medlem
Skrivet av Robalicious:

Det är i princip Battlefront med ett WW1-skin. Noll taktik. Run & Gun. Den som har fått mest kills hyllas osv.

Men med nytt poängsystem i conquest så behöver inte det lag med mest kills vinna Du måsta ta kontrollpunkter för att ge ditt lag poäng den här gången. En kill drar ingen "ticket" från motståndarlaget längre.

Medlem

Ni som vill ha mer realistiskt spel spela verdun, problem solved,:) men inget för solo räven kan jag säga rätt boring då..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Robalicious:

Det är i princip Battlefront med ett WW1-skin. Noll taktik. Run & Gun. Den som har fått mest kills hyllas osv.

Fast det är ju precis så de inte är i Battlefront.

1
Skriv svar