Skräcken™ – spela Dead by Daylight gratis med polarna

Robot
Releasehästryttare
Skräcken™ – spela Dead by Daylight gratis med polarna

Depth, spelet där man spelar haj eller dykare i liknande format som dead by daylight är också gratis och testa på steam i helgen!

Medlem

Tack, ska ladda ner det nu o prova på. Testade "Depth" som också är gratis prov i helgen. Spelade inte nå länge men det var väl ok. Originell ide. Ska testa lite till online då jag endast körde mot "bottar"...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

DbD var faktiskt mycket roligare än jag trodde när jag köpte det! Har inte lirat på ett tag dock, ledsnade lite väl fort men är kanske dags att prova det igen nu då!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det första som slog mig var att spelet inte har en inställning för muskänslighet...

Medlem

Jag skaffade detta dagen det kom ut men jag ledsnade efter ett tag , har ej spelat det på några veckor så äre någon här inne som vet om ngt nytt hänt med spelet?

Medlem
Skrivet av WeedZoft:

Jag skaffade detta dagen det kom ut men jag ledsnade efter ett tag , har ej spelat det på några veckor så äre någon här inne som vet om ngt nytt hänt med spelet?

Japp en ny karta, ny överlevare och ny mördare. Info som inte finns någon annanstans här i nyheten och tråden. .

Gnällkuk

Spelade lite med tre kompisar men blir inget köp. Spelet var rätt enformigt och kändes mer som early access än ett fullständigt spel. Vi hade dessutom problem med buggar i början vilket gjorde att det tog nästan 30 min innan vi lyckades komma in i vårt första spel.

Kändes märkligt att det fanns i princip noll grafikinställningar att skruva på också och rent grafiskt ser spelet väldigt daterat ut.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar