Se 30 minuter gameplay från Dawn of War III

Robot
Medlem
Se 30 minuter gameplay från Dawn of War III

Grymt

Releasehästryttare

Meh, vill ha en 30 min gameplay trailer från warhammer:deathwing :/

Medlem

Kan bli riktigt najs


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ojojoj vad dom har förstört hela Warhammer 40k känslan,...

Medlem

Ser ju roligare ut än DoW2 var iaf. Men personen som spelar verkar inte direkt ha någon koll på vad dom gör. Missar det mesta och ja... vad ska man säga...

Medlem

Ge mig en remastered DoW1 istället! DET var ett redigt fett WH40k lir i all ära!

picard


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Som tur är, så är det inte ett krav att vara bra på ett spel för att få spela det eller få visa när man spelar det. Jäkligt skönt faktiskt

Men det ser kul ut tycker jag. Det ser ut som en bra mix mellan 1 & 2; men antar att det är det- eller ett av intro uppdragen som spelas.

Medlem

Jo ser bättre ut än jag trodde, men raserna dom valde är verkligen dom jag minst ville se. Gillade inte hur dom rör sig så mycket, speciellt servitor och terminators. För övrigt så uppfattade jag vapnens ljud och soldaternas reaktioner på att bli skjutna som ganska vekt, hade gärna sett lite mer CoH insperationer på just den punkten. Reaktionen på predators lascannons var bara: va fan.

Medlem

Lite roligt också att Gabriel Angelos har sin egen outtröttliga vindpust som alltid blåser hans mantel heroiskt bakom honom hur han än vänder sig, till och med åt helt motsatt håll som snön blåser.

Medlem
Skrivet av Lambo:

Ojojoj vad dom har förstört hela Warhammer 40k känslan,...

Jämförd med DoW2 känner jag precis tvärt om, Återgång mot det som är warhammer 40k.

Bara jag som tycker det känns som att enheterna inte hör hemma på spelplanen? De känns påklistrade på en bakgrund typ.

Skribent
Skrivet av LeaD:

Ser ju roligare ut än DoW2 var iaf. Men personen som spelar verkar inte direkt ha någon koll på vad dom gör. Missar det mesta och ja... vad ska man säga...

Fast man står i ett rum med typ femton andra spelare och lyssnar samtidigt på vad utvecklare säger under tiden man spelar. Det är inte läge att försöka spela "bra". Det gäller att testa saker, experimentera och försöka ta in hur det känns. Ibland kanske man väljer att vandra medvetet in i ett bakhåll för att se vad som händer, eller dö medvetet för att se en dödsanimation.

Medlem
Skrivet av LeaD:

Men personen som spelar verkar inte direkt ha någon koll på vad dom gör. Missar det mesta och ja... vad ska man säga...

Tänkte jag också på, verkar inte ha så mycket koll...

Skrivet av LeaD:

Ge mig en remastered DoW1 istället! DET var ett redigt fett WH40k lir i all ära!

Speciellt om dom har samma röstskådisar som i ettan, innan expansionerna. Tyckte voice för Librarian samt F Commander var klockrena. Dom ändrade ju FC sedan i Winter Assault om jag inte minns fel, blev inte samma sak med den nya.

Skrivet av Kassler:

Lite roligt också att Gabriel Angelos har sin egen outtröttliga vindpust som alltid blåser hans mantel heroiskt bakom honom hur han än vänder sig, till och med åt helt motsatt håll som snön blåser.

Heh, tänkte jag inte på. Du har ett öga för detaljer

Ser lite B ut att dom där gatling cannons, eller vad det är som den där skitstora saken har, alltid glöder som om dom vore jätteheta. Borde glöda efter ett tags skjutande, för att sedan kylas ned.

Men det är väl detaljer som dom kommer att ändra på sedan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Får känslan av att DOW1 parade sig med Starcraft 2 och fick barnet Dawn of War 3.

Känns som relic vill komma in på E-sport scenen.

Medlem

Rip drömde om en comeback till dow1

Medlem

gaaaaH! Det kryper i kroppen av att se den där spelaren göra bort sig. Han är både blind, döv och saknar simultanförmåga
För övrigt ser spelet nice ut, tror jag kommer gilla det. Hoppas bara de tar med Tau

Medlem

Såg riktigt tråkigt ut, och jag är en person som har spelat sönder DoW 1 och 2.
Det här ser inte alls imponerande ut, vad jag ser, gör mig rätt besviken, hoppas att dom gör stora ändringar innan deadline.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Komured:

Bara jag som tycker det känns som att enheterna inte hör hemma på spelplanen? De känns påklistrade på en bakgrund typ.

Tycker likadant. Känns påklistrat. Tyvärr.

Blir till att nöta DoW 1 fortfarande skulle jag tro.

Medlem
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av LeaD:

Ser ju roligare ut än DoW2 var iaf. Men personen som spelar verkar inte direkt ha någon koll på vad dom gör. Missar det mesta och ja... vad ska man säga...

Fast man står i ett rum med typ femton andra spelare och lyssnar samtidigt på vad utvecklare säger under tiden man spelar. Det är inte läge att försöka spela "bra". Det gäller att testa saker, experimentera och försöka ta in hur det känns. Ibland kanske man väljer att vandra medvetet in i ett bakhåll för att se vad som händer, eller dö medvetet för att se en dödsanimation.

ja ja ja, petitesser

Skribent
Skrivet av LeaD:
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av LeaD:

Ser ju roligare ut än DoW2 var iaf. Men personen som spelar verkar inte direkt ha någon koll på vad dom gör. Missar det mesta och ja... vad ska man säga...

Fast man står i ett rum med typ femton andra spelare och lyssnar samtidigt på vad utvecklare säger under tiden man spelar. Det är inte läge att försöka spela "bra". Det gäller att testa saker, experimentera och försöka ta in hur det känns. Ibland kanske man väljer att vandra medvetet in i ett bakhåll för att se vad som händer, eller dö medvetet för att se en dödsanimation.

ja ja ja, petitesser

Ha ha ha. Förstår den krypande känslan, förstås. Lite som när man ser nån i en frågesport i tv som inte kan svara på frågan "vilket företag skapade Super Mario Bros". Det är frustrerande, av någon anledning.

1
Skriv svar