Höga betyg till Deus Ex: Mankind Divided

Robot
Medlem
Höga betyg till Deus Ex: Mankind Divided

Blir nog att vänta på GoTY för min del iaf. Måste inhandla nytt grafikkort, trist nog så är det andra saker som har högre prio så inget spelande här inte >_>

Trevlig att höra att det verkar bra iaf

Medlem

Men min backlog är redan för lång!

Medlem

Hoppas det är lika bra som HR och ger lika filmisk känsla, musiken kommer ju garanterat vara sjukt bra som HR då det är M.M bakom den som i HR.

Medlem

Förbokningen är skickad från Webhallen, mitt 1080 är redo, och jag går på semester på fredag! Taget!

Medlem

Plockade min 1080 igår samt en ny skärm. Plockade Human Revolution denna vecka från GMG med en fet 40% rabatt! I am ready!

Medlem
Skrivet av Skyrage:

Plockade min 1080 igår samt en ny skärm. Plockade Human Revolution denna vecka från GMG med en fet 40% rabatt! I am ready!

Jag plockade 5 liter kantareller igår.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Ganska sjukt att man kan få ett spel med så bra recensioner för drygt 30 euro (GMG) medan No Man's Sky som ser ut och spelar som ett early access spel kostar 60 euro..

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Jag plockade 5 liter kantareller igår.

Gött!

Medlem

Har vi inte lärt oss från förut? När förra spelet släpptes så köpte Ubisoft recensioner så varför skulle dom inte göra det nu? Är minnet så dåligt i spelvärlden?

Medlem
Skrivet av jehuty:

Har vi inte lärt oss från förut? När förra spelet släpptes så köpte Ubisoft recensioner så varför skulle dom inte göra det nu? Är minnet så dåligt i spelvärlden?

Folk har i allmänhet väldigt lätt att glömma eller ignorera negativa saker som sägs om saker de vill gilla.

Medlem
Skrivet av adde111:

Ganska sjukt att man kan få ett spel med så bra recensioner för drygt 30 euro (GMG) medan No Man's Sky som ser ut och spelar som ett early access spel kostar 60 euro..

Ska du jämföra så får du väl göra det rätt också. NMS kostar 39 pund på gmg. Samma som Deus Ex normalpris.

Men jag håller med om att NMS är för dyrt.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Skyrage:

Plockade min 1080 igår samt en ny skärm. Plockade Human Revolution denna vecka från GMG med en fet 40% rabatt! I am ready!

Jag plockade 5 liter kantareller igår.

Fy fan vad smarrigt! Stekta kantareller med mycket smör och grädde är så jävla gött!

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Men min backlog är redan för lång!

Ja, du behöver inte spela det nu..
Försöker själv avverka spel så gott det går, hunnit med 10-tal på ett år. B la HR.

Får se hur det blir med Deus Ex.
Köper knappt nya spel. Kanske ett undantag nu?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Har vi inte lärt oss från förut? När förra spelet släpptes så köpte Ubisoft recensioner så varför skulle dom inte göra det nu? Är minnet så dåligt i spelvärlden?

Vänta, va? Ubisoft? Förra spelet var för övrigt bra, så vems minne är det som brister här?

Medlem
Skrivet av Skyrage:
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Skyrage:

Plockade min 1080 igår samt en ny skärm. Plockade Human Revolution denna vecka från GMG med en fet 40% rabatt! I am ready!

Jag plockade 5 liter kantareller igår.

Fy fan vad smarrigt! Stekta kantareller med mycket smör och grädde är så jävla gött!

Grädde? Vad säger du människa?
Smörstekt och sen på bröd med mer smör, ska det vara!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Skyrage:
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Skyrage:

Plockade min 1080 igår samt en ny skärm. Plockade Human Revolution denna vecka från GMG med en fet 40% rabatt! I am ready!

Jag plockade 5 liter kantareller igår.

Fy fan vad smarrigt! Stekta kantareller med mycket smör och grädde är så jävla gött!

Grädde? Vad säger du människa?
Smörstekt och sen på bröd med mer smör, ska det vara!

Inte helt fel o göra en gräddsås med sidfläsk/bacon och köra med pasta. I can confirm

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av jehuty:

Har vi inte lärt oss från förut? När förra spelet släpptes så köpte Ubisoft recensioner så varför skulle dom inte göra det nu? Är minnet så dåligt i spelvärlden?

Vänta, va? Ubisoft? Förra spelet var för övrigt bra, så vems minne är det som brister här?

Du menar att DU tycker att spelet var bra därför har JAG dåligt minne? hmm..

Jag pratar om att Ubisoft köpte recensioner vid förra spelet och för det andra så var spelet inte alls bra. Bossarna var ren dynga som dom fick en massa kritik för som visade sig att dom hade outsourcat till ett annat företag som förmodligen inte hade en aning vad det var för typ av spel dom gjorde bossar till.

Medlem
Skrivet av koleny:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Skyrage:
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av Skyrage:

Plockade min 1080 igår samt en ny skärm. Plockade Human Revolution denna vecka från GMG med en fet 40% rabatt! I am ready!

Jag plockade 5 liter kantareller igår.

Fy fan vad smarrigt! Stekta kantareller med mycket smör och grädde är så jävla gött!

Grädde? Vad säger du människa?
Smörstekt och sen på bröd med mer smör, ska det vara!

Inte helt fel o göra en gräddsås med sidfläsk/bacon och köra med pasta. I can confirm

Bästa OT någonsin! Från Deus Ex till smörstekta kantareller.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Har vi inte lärt oss från förut? När förra spelet släpptes så köpte Ubisoft recensioner så varför skulle dom inte göra det nu? Är minnet så dåligt i spelvärlden?

Vänta här nu, vad har ubisoft med deus ex att göra?
Verkar som att ditt egna minne är lite dåligt just nu.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av burkmopp:

Men min backlog är redan för lång!

Ja, du behöver inte spela det nu..
Försöker själv avverka spel så gott det går, hunnit med 10-tal på ett år. B la HR.

Får se hur det blir med Deus Ex.
Köper knappt nya spel. Kanske ett undantag nu?

Synd å klaga verkligen, men man vill samtidigt spela allt på samma gång

Medlem

Det var oväntat, trodde detta skulle bli ett ganska generiskt skjutar spel, men jag gillade Human Revolution, så detta kan nog vara grymt!

Men som vanligt, förboka inte spel, det förstör bara för alla. Vänta hellre en vecka, se så att utvecklarna inte lurats och överväg sedan om det är värt det.

Ambassadör
Xbox

Så länge det inte är några lösryckta, immersion breakande bossfighter inslängda som känns tagna från ett helt annat spel som förstör hela upplevelsen så blir det nog bra...

Inväntar ändå slutresultatet innan köp.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av jehuty:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av jehuty:

Har vi inte lärt oss från förut? När förra spelet släpptes så köpte Ubisoft recensioner så varför skulle dom inte göra det nu? Är minnet så dåligt i spelvärlden?

Vänta, va? Ubisoft? Förra spelet var för övrigt bra, så vems minne är det som brister här?

Du menar att DU tycker att spelet var bra därför har JAG dåligt minne? hmm..

Jag pratar om att Ubisoft köpte recensioner vid förra spelet och för det andra så var spelet inte alls bra. Bossarna var ren dynga som dom fick en massa kritik för som visade sig att dom hade outsourcat till ett annat företag som förmodligen inte hade en aning vad det var för typ av spel dom gjorde bossar till.

Ubisoft är inte ens involverade, vilket är ett fel i ditt minne. Spelet ansågs generellt vara bra, särskilt Director's Cut där bossarna var fixade. Därmed har andra inte dåligt minne om de ser fram emot Mankind Divided då majoriteten minns det förra spelet positivt. Outsourcingen av bossarna verkar vara det enda du nämner som är sant, jag kan inte hitta stöd för att recensioner köpts.

Medlem
Skrivet av Skyrage:

Plockade min 1080 igår samt en ny skärm. Plockade Human Revolution denna vecka från GMG med en fet 40% rabatt! I am ready!

Jag har plockat mina ögonbryn och beställt Deus Ex - Mankind Divided....My body is ready!

Medlem
Skrivet av jehuty:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av jehuty:

Har vi inte lärt oss från förut? När förra spelet släpptes så köpte Ubisoft recensioner så varför skulle dom inte göra det nu? Är minnet så dåligt i spelvärlden?

Vänta, va? Ubisoft? Förra spelet var för övrigt bra, så vems minne är det som brister här?

Du menar att DU tycker att spelet var bra därför har JAG dåligt minne? hmm..

Jag pratar om att Ubisoft köpte recensioner vid förra spelet och för det andra så var spelet inte alls bra. Bossarna var ren dynga som dom fick en massa kritik för som visade sig att dom hade outsourcat till ett annat företag som förmodligen inte hade en aning vad det var för typ av spel dom gjorde bossar till.

Älskar hur du står på dig när du samtidigt snackar om det företag som inte har en susning med det här att göra. Bravo!

För övrigt är Human Revolution överlag väl ansett genom hela branschen, och det hade dessutom hysteriska förväntningar.

Medlem

Vänta lite, jag trodde inte det kom så här tidigt. Finns det kantareller redan i skogen?

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Vänta lite, jag trodde inte det kom så här tidigt. Finns det kantareller redan i skogen?

Yep, jag hittade några i skogen förra veckan i Stockholm.

Medlem

Längtar till Deus Ex Kantarell.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av jehuty:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av jehuty:

Har vi inte lärt oss från förut? När förra spelet släpptes så köpte Ubisoft recensioner så varför skulle dom inte göra det nu? Är minnet så dåligt i spelvärlden?

Vänta, va? Ubisoft? Förra spelet var för övrigt bra, så vems minne är det som brister här?

Du menar att DU tycker att spelet var bra därför har JAG dåligt minne? hmm..

Jag pratar om att Ubisoft köpte recensioner vid förra spelet och för det andra så var spelet inte alls bra. Bossarna var ren dynga som dom fick en massa kritik för som visade sig att dom hade outsourcat till ett annat företag som förmodligen inte hade en aning vad det var för typ av spel dom gjorde bossar till.

Stor humor. Det var Square Enix och inte Ubisoft som var utgivare till Human Revolution, så din trovärdighet är väl kanske inte helt hundra, haha.

12
Skriv svar