Slit människor i stycken i Dishonored II

Robot
Slit människor i stycken i Dishonored II
Medlem
Slit människor i stycken i Dishonored II

Hoppas de körde någon form av "Moranic AI" läge för vem skulle inte reagera på att en person ligger i flera bitar på marken.

Medlem

Redan trött på repetitiva animationer, inte den bästa trailern precis.

Ambassadör
Xbox

Det var väldigt stelt och ryckigt...


signatur

Jump in.

Medlem

Grafiken påminde om ZX Spectrum...

Medlem

Tråkigt att det verkar vara lite slött i huvudet på karaktärerna, vem reagerar inte på att det ligger en människa i flera delar framför en.

Medlem

Ser fram emot Dishonored 2 som tusan! Originalet var ett av mina absoluta favoritspel! Har inte sett denna video för jag har slutat titta på videos från spel jag vill ha. Man blir antingen för hypad eller så besviken. Dessutom förstör man ibland upplevelsen när man väl spelar själv.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Men ettan hade väl ändå någon form av realism? Eller minns jag bara fel. Det här verkade ju mer som The Darkness...

Medlem

Finns ingen vettig mördare som misshandlar sin kniv på det sättet, den blir ju skitslö av allt bändande i metall.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Takashimaya:

Men ettan hade väl ändå någon form av realism? Eller minns jag bara fel. Det här verkade ju mer som The Darkness...

Nej, ettan hade inte någon form av realism.

Medlem
Skrivet av Takashimaya:

Men ettan hade väl ändå någon form av realism? Eller minns jag bara fel. Det här verkade ju mer som The Darkness...

Håller med om att det liknar The Darkness, det var det första jag tänkte på när jag såg armarna. Direkt baxat därifrån, till och med animationen var lika.

Däremot var ju inte ettan super-realistikt (man hade teleport t.ex.) men jag förstår helt vad du menar och blev lite missnöjd när jag såg trailern.

1
Skriv svar