Här är första läckta bilderna på nya Playstation 4

Robot
Här är första läckta bilderna på nya Playstation 4

De första fotona av Sonys slimmade version ute på internet.


Medlem
Här är första läckta bilderna på nya Playstation 4

Scanner?

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Scanner?

Haha, precis vad jag tänkte. Jag ville lyfta på locket och scanna in gamla semesterbilder från 90-talet.

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Scanner?

Ser ut som en scanner, ja haha.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag gillar sköldpaddor.

Medlem

Gillar den nuvarande PS4:an bättre!

Relik 📜

Inte säker på varför, men tycker verkligen inte om utseendet. Ser ut som en lätt förstorad extern DVD-spelare?


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Säkert fejk. Nån som printat den med 3d skrivare.

Medlem

Inte precis slim, ser ut som budget hemma bygge, hoppas inte det är på riktigt.

Medlem
Skrivet av robbis:

Säkert fejk. Nån som printat den med 3d skrivare.. Borde det inte typ stå playstation neo eller nåt på instruktions och garanti häftena?

Det är inte ps4neo vad jag förstår iaf.

Verkar även som dom behåller 500GB. HDD utrymme är hur billigt som helst, varför ska dom snåla sönder och fortfarande ha 500 GB.

Medlem

Här ser man knapparna iaf! Jag vet inte vilka som är bakom designerna, men praktiska är dom då inte! Jag ogillar starkt när design går före det praktiska, samma sak med tjejer ;).

Medlem

Håller med, ser ju för taskig ut! Min phat ps4 får jobba på ett tag till


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Är det mer än bara utseendet som ändras? Jag finner det sjukt ironiskt att folk köper konsol för att slippa uppgradera och det är "dyrt" med PC - sedan kommer det inte bara en ny uppgraderad "4.5"-variant utan det kommer dessutom en "slim" som folk köper bara för att få en mindre låda....


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inte mycket ventilation på den, måste gå betydligt svalare då?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av conthox:

Är det mer än bara utseendet som ändras? Jag finner det sjukt ironiskt att folk köper konsol för att slippa uppgradera och det är "dyrt" med PC - sedan kommer det inte bara en ny uppgraderad "4.5"-variant utan det kommer dessutom en "slim" som folk köper bara för att få en mindre låda....

Slim är ju dock inte riktigt för folk som redan har den befintliga konsolen. Det är ju främst för företaget som med en slim kan pressa ner produktionskostnaden och sälja den billigare vilket då kan leda till fler sålda konsoler.

Medlem

Ja det är frågan....
Är nanometrarna tillräckligt bantade för att trotsa chassits bantning och den har lägre temp.... eller: har de halv-snålat med nanometrarna och temp är samma.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av robbis:

Säkert fejk. Nån som printat den med 3d skrivare.. Borde det inte typ stå playstation neo eller nåt på instruktions och garanti häftena?

Det är inte ps4neo vad jag förstår iaf.

Verkar även som dom behåller 500GB. HDD utrymme är hur billigt som helst, varför ska dom snåla sönder och fortfarande ha 500 GB.

Mitt fel, jag ändrade mitt inlägg precis när du citera tror jag

Medlem

Den var ta mig fan riktigt ful

Medlem

Den ser riktigt bra ut på en hylla jämfört med på lite halvtaskiga bilder:

Medlem

ja fyfan va ful och tråkig den ser ut, den första tjocka ps3 designen var ju skitsnygg..

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Verkar även som dom behåller 500GB. HDD utrymme är hur billigt som helst, varför ska dom snåla sönder och fortfarande ha 500 GB.

Om du köper en hårddisk till din egen dator så kan du lika gärna köpa en större. Men om du säljer 50 miljoner Playstation och sparar 20kr per disk så har du sparat en miljard.

Men, ja, jag håller med dig. 500GB är lite.

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Scanner?

Ja vem vill inte ha en konsol som ser ut som en multifunktionsskrivare!?

Inaktiv

Ja den ser ju väldigt trevlig ut, eller läcker som vi säger!
Hoppas bara att man inte klämmer fingrarna när skivan ska ut ur denna helheta maskin.

Inaktiv

Hallå där alla NMS lovers!!!
Gå till tråden "Tankar om No Mans Sky" och läs mitt senaste inlägg för en liten överraskning!

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Scanner?

Tja, på hur många sätt kan man variera en fyrkantig låda som bör vara max x antal kubikdecimeter i volym och helst inte bör vara mer än 15 cm hög för att rymmas i en ordinär tvmöbel:-)

1
Skriv svar