Spelhösten 2016

Medlem

All in på battlefield! Hoppas bara att det inte blir lika tråkigt och obalanserat som battlefront

Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Necroluster:

Bra lista, men måste ni dela in långa artiklar i SJU delar? Blir jobbigt när man surfar på mobilen.

Inställningar is your friend.

och var hittar man den inställningen?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av ChilladeChillin:
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Necroluster:

Bra lista, men måste ni dela in långa artiklar i SJU delar? Blir jobbigt när man surfar på mobilen.

Inställningar is your friend.

och var hittar man den inställningen?

Öppna en artikel, i inledningen finns röda kolumner till höger om texten. I första kolumnen, fjärde raden så väljer du att visa allt på en sida eller flera. Den inställningen hänger sedan med dig på FZ tills du ändrar den igen.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av ChilladeChillin:
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Necroluster:

Bra lista, men måste ni dela in långa artiklar i SJU delar? Blir jobbigt när man surfar på mobilen.

Inställningar is your friend.

och var hittar man den inställningen?

Öppna en artikel, i inledningen finns röda kolumner till höger om texten. I första kolumnen, fjärde raden så väljer du att visa allt på en sida eller flera. Den inställningen hänger sedan med dig på FZ tills du ändrar den igen.

Den inställningen finns inte om man använder mobilversionen av fz.se
Så den inställningen Don't wanna be my friend :'(

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Divinity original sin 2 kommer i höst? Total missat! Original sin var bland det bästa crpg'n jag någonsin lirat

Early Access redan den 15:e september på Steam t.o.m!

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:
Skrivet av burkmopp:

Divinity original sin 2 kommer i höst? Total missat! Original sin var bland det bästa crpg'n jag någonsin lirat

Early Access redan den 15:e september på Steam t.o.m!

Frågan är om man ska hålla sig för en bättre upplevelse, det förtjänar serien. Å andra sidan, kan man hålla sig?

Medlem

Varför skriver ni inte något om att Path of Exile släpper en ny expansion om en vecka, trotts nyhetstips?

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Dudinkalv:
Skrivet av burkmopp:

Divinity original sin 2 kommer i höst? Total missat! Original sin var bland det bästa crpg'n jag någonsin lirat

Early Access redan den 15:e september på Steam t.o.m!

Frågan är om man ska hålla sig för en bättre upplevelse, det förtjänar serien. Å andra sidan, kan man hålla sig?

Personligen kommer jag köpa det och börja spela det. Märker jag att det är för mycket som fortfarande inte är finslipat och fungerar lägger jag det bara på is fram till i December.

12
Skriv svar