Se 15 minuter gameplay från Vampyr

Robot
Se 15 minuter gameplay från Vampyr

Mörkt, demoniskt och självklart lite blodigtt.


Medlem
Se 15 minuter gameplay från Vampyr

Verkar vara lite stela rörelser men ändå värt att prova

Medlem

Vill testa verkar faktiskt helt okej

Skägg.
10 Chambers

Har vad jag vet inte något releasedatum så förhoppningsvis kan de putsa mer på det.


signatur
Medlem
Skrivet av ElgutDenVilde:

Verkar vara lite stela rörelser men ändå värt att prova

Och kollar åt ett håll, springer åt ett annat. Vet inte om det är för att det är alpha eller konsol. Hoppas att det är bättre vid release på PC, för det ser väldigt intressant ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ser sjukt mycket bättre ut än för ett halvår sedan så det går definitivt åt rätt håll, håller tummarna för denna titel!


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Gen
Medlem

Tekniken går framåt, allt oftare ser man spel som detta som är riktigt snygga. Verkar coolt och ha bra stämning samt mörkt, där natt verkligen är natt.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har vad jag vet inte något releasedatum så förhoppningsvis kan de putsa mer på det.

Efter att ha letat på deras hemsida, långt ned i "News"-flödet, så finner man "Vampyr comes out on PlayStation 4, Xbox One and PC in 2017.".

(Sedan finns inte företaget i databasen, inte mycket info om spelet heller.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Måste säga att detta ser enormt häftigt ut. Måste provas. Sen finns det en hel del att önska var gäller finputsning som en del redan nämnt. Tycker även att musiken vid combat blev jobbig snabbt.

Medlem

Verkar lovande. Är det Sean Bean som är voice actor för huvudpersonen i spelet?

Medlem

Ser väldigt snyggt ut men det känns som jag har sett det här spelet flera gånger tidigare. Över axeln-vyn har jag aldrig heller gillat.

Medlem

Jag vill sätta tänderna i det ;P

FM-guru
F.d. Sisyr

Måste säga att jag blev väldigt besviken. Efter att ha läst/sett den första informationen från spelet fick jag uppfattningen att det skulle vara ett betydligt tyngre och mer intressant spel än ett vanligt actionlir med hack'n'slash...

Gen
Medlem
Skrivet av Shuriko:

Jag vill sätta tänderna i det ;P

:>

Medlem
Skrivet av Ahris:

Ser väldigt snyggt ut men det känns som jag har sett det här spelet flera gånger tidigare. Över axeln-vyn har jag aldrig heller gillat.

Samma här, hade hellre sett ett 1st person. Som Sisyr även nämner så hade det varit ballt med ett lite tyngre spel och inte ett random FPS med vampyrer.

Men kanske är för lite info om spelet för att säga just nu.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Själva striderna ser lite för mycket ut som Bloodborne.

1
Skriv svar