Fler PS4 Slim-rykten: billigare, släpps snart

Robot
Fler PS4 Slim-rykten: billigare, släpps snart
Medlem
Fler PS4 Slim-rykten: billigare, släpps snart

Inte intresserad alls.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Nice, kanske blir ett köp så man kan spela final fantasy xv.

Medlem

Vill nästan byta min Day 1 PS4 till denna. Men kan inte motivera det köpet iom att jag kommer klippa Neon vid launch haha

Inaktiv

Tjenixen alla NMS likers!
Gå till tråden "Tankar om No Mans Sky" och läs mitt senaste inlägg för en liten överraskning!

Medlem
Skrivet av Rack:

Tjenixen alla NMS likers!
Gå till tråden "Tankar om No Mans Sky" och läs mitt senaste inlägg för en liten överraskning!

Jag har kollat runt lite och sett detta inlägg flera gånger, men jag finner inte det inlägg som du pratar om.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Är intresserad av denna. Har ingen PS4, men vill köpa en snart så jag kan spela The Last Guardian, Gravity Rush 2, Yakuza 0 och annat.

Hoppas dock att dom släpper en 1TB modell för 500GB känns lite litet.

Medlem

Hoppas att de fixat bättre kylning och mindre högljudda fläktar.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Rack:

Tjenixen alla NMS likers!
Gå till tråden "Tankar om No Mans Sky" och läs mitt senaste inlägg för en liten överraskning!

Jag har kollat runt lite och sett detta inlägg flera gånger, men jag finner inte det inlägg som du pratar om.

Förhoppningsvis har väl FZ gått in och rensat upp vad det än är för meningslöst spam

Inaktiv
Skrivet av conthox:
Skrivet av Rack:

Tjenixen alla NMS likers!
Gå till tråden "Tankar om No Mans Sky" och läs mitt senaste inlägg för en liten överraskning!

Jag har kollat runt lite och sett detta inlägg flera gånger, men jag finner inte det inlägg som du pratar om.

Nåväl! Gå direkt till You Tube: GrayStillPlays: No Mans Sky Inventory Tutorial: More Inventory Space, Stack Anything Up To 100 Tips + Tricks.

PS: Underligt??, gick in och läste det just nu, så det är mycket riktigt där!!!, hmmm?

Inaktiv
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Rack:

Tjenixen alla NMS likers!
Gå till tråden "Tankar om No Mans Sky" och läs mitt senaste inlägg för en liten överraskning!

Jag har kollat runt lite och sett detta inlägg flera gånger, men jag finner inte det inlägg som du pratar om.

Förhoppningsvis har väl FZ gått in och rensat upp vad det än är för meningslöst spam

Nope, inget spam!, farbror.

1
Skriv svar