Första expansionen till Dark Souls III släpps i oktober

Robot
Första expansionen till Dark Souls III släpps i oktober
Medlem
Första expansionen till Dark Souls III släpps i oktober

Shit shit shit shit, dags att damma av sunbro-kostymen. Inte en dag för tidigt!

Medlem

My body is ready.

Medlem

jag är inte redo.. för mycket jobb för lite fritid för en expantion...

Medlem
Medlem
Releasehästryttare

Det tog för lång tid, så hoppas det är större än va dark souls 2 dlc:erna va ..

Medlem
Skrivet av Devan:

Det tog för lång tid, så hoppas det är större än va dark souls 2 dlc:erna va ..

[bild]

Något i stil med Bloodbornes The Old Hunters vore härligt.

Medlem

Trevliga nyheter
Håller för tillfället på att nöta igenom DS2 (som är sämre än ettan imo) så lär börja på trean lagom tills dlct kommer ut.


signatur
Medlem

Ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig!!! Varför måste det komma under vad som förmodligen kommer vara en hektisk tid i plugget?

Medlem

Praise the sun. Dags och dö igen.

Medlem

Grymt!

*praising intensifies*

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av purjo:

Ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig!!! Varför måste det komma under vad som förmodligen kommer vara en hektisk tid i plugget?

Bara o hoppa av!

Gen
Medlem

OK en PvP DLC, kul för dem som gillar sådant men någon som har en aning om det dyker upp något i PvE väg?

Medlem

PRAISE THE DLC!

Medlem
Skrivet av Gen:

OK en PvP DLC, kul för dem som gillar sådant men någon som har en aning om det dyker upp något i PvE väg?

Har du någonsin spelat DLC från From Software?

Det är SJÄLVKLART att det blir PvE content.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gen
Medlem
Skrivet av Fezk:
Skrivet av Gen:

OK en PvP DLC, kul för dem som gillar sådant men någon som har en aning om det dyker upp något i PvE väg?

Har du någonsin spelat DLC från From Software?

Det är SJÄLVKLART att det blir PvE content.

Nej, DS3 är mitt första FromSoftware spel som jag verkligen kört igenom från början till slut. Köpte iofs DS1 på en rea för ett tag sedan men körde aldrig klart det.

Medlem

Glad men ledsen samtidigt, för varje expansion som släpps. Så betyder det att DS serien är påväg mot sitt slut??? Hoppas det dyker upp liknande spel från FromSoftware med liknande mechanics etcetcetc. ÄLSKAR verkligen spelstilen i Dark Souls och Bloodborne.

Gen
Medlem
Skrivet av Dunne775:

Glad men ledsen samtidigt, för varje expansion som släpps. Så betyder det att DS serien är påväg mot sitt slut??? Hoppas det dyker upp liknande spel från FromSoftware med liknande mechanics etcetcetc. ÄLSKAR verkligen spelstilen i Dark Souls och Bloodborne.

Jag har för mig jag läste att DS3 skulle vara sista "Souls" spelet. Vet inte hur det är tänkt med Bloodborne men vad jag vet var det en hit så det vore logiskt att de fortsätter med den serien iaf. FromSoftware lär nog hitta på något nytt IP ska du se

Medlem
1
Skriv svar