Massive senarelägger The Division-expansioner för att fokusera på att fixa grundspelet

Robot
Massive senarelägger The Division-expansioner för att fokusera på att fixa grundspelet

Buggdödande istället för nytt innehåll i fokus.

#massive-entertainment, #tom-clancys-the-division


Medlem
Massive senarelägger The Division-expansioner för att fokusera på att fixa grundspelet

Förnuftigt.

Medlem
Skrivet av Almajty:

Förnuftigt.

Förnuftigt vore att göra klart spelet innan man släpper det.

Medlem

Massive kommer även att bjuda in folk från communityt nästnästa vecka (7-9 sept) för att diskutera spelet på ett konstruktivt sätt, går att ansöka om att bli utvald via hemsidan någonstans (ubisoft står för alla kostnader).

Massive säger även att ingenting är off-limits och att de kan tänka sig göra om hela game-features om det skulle behövas.

Kul att se att Massive involverar communityt, hoppas bara det inte är försent redan =/

Gårdagens State of the Game summary: https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4zifn3/state_of...

Medlem
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av Almajty:

Förnuftigt.

Förnuftigt vore att göra klart spelet innan man släpper det.

Som en kompromiss kan man väl säga att det är det mest förnuftiga utifrån dagens läge, även om det stämmer som du säger, att dom inte borde ha varit i denna situation från början.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gen
Medlem

Känns lite som BF4 detta (förutom att de inte sköt upp expansionerna om jag inte minns fel). DICE spenderade ju ett år med att städa buggar.

Medlem

Lirade väldigt intensivt första månaden men har sen dess inte rört det. Känner inget sug dessvärre. Spelet hade verkligen potential.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

De har legat steget efter hela tiden, hade kul med spelet men tröttnade när det fanns för lite end game, köpte season pass eftersom jag förväntade mig att spela det här massor men har inte orkat plocka upp det igen efter första expansionen släpptes. Tror det är för sent för de allra flesta men är väl ändå en positiv nyhet, får se om jag orkar nöta mig tillbaka nångång men bara tanken på att grinda upp min gear score för att hänga med gör att jag inte orkar just nu iaf.

Medlem

Påtal om inget, längesen man såg något om dayz nu.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Little too late?

Medlem
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Little too late?

Aldrig för sent. Final Fantasy 14 va katastrof när det släpptes och istället för att lägga ner spelet så gjorde dom om allting och släppte det som "Final Fantasy 14 - Reborn" och spelas rätt flitigt nu. Jag började nu igen med det.

Så jag skulle nog säga: Hellre sent än aldrig

Edit: Kom precis på att även Evolved gjordes om efter en flopp, och av Totalbiscuit o döma så va det väl bättre nu än innan? Har för mig det iallafall.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Påtal om inget, längesen man såg något om dayz nu.

Har det ens hänt någonting med det alls?

Medlem

Är det någon som spelar detta fortfarande? Jag lämnade i ren tristess då det var så helvetets mycket fuskare


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:

Är det någon som spelar detta fortfarande? Jag lämnade i ren tristess då det var så helvetets mycket fuskare

Jag å en polare spelade för några veckor sedan. Underground va rätt så roligt de första 5-10 gångerna man gjorde det... Men efter det blev det bara mer av samma. Vi körde aldrig mycket pvp efter att Underground kom ut så jag vet inte om det har blivit bättre eller inte.

Medlem
Skrivet av Bunisher:
Skrivet av Ellakk:

Påtal om inget, längesen man såg något om dayz nu.

Har det ens hänt någonting med det alls?

Dom släpper frekventa videos om deras utveckling så det har absolut inte avstannat.
Går sjukt segt men tror dom skulle lämna alpha i slutet av året.

har fortfarande hoppet uppe

Medlem
Skrivet av yol1982:
Skrivet av Bunisher:
Skrivet av Ellakk:

Påtal om inget, längesen man såg något om dayz nu.

Har det ens hänt någonting med det alls?

Dom släpper frekventa videos om deras utveckling så det har absolut inte avstannat.
Går sjukt segt men tror dom skulle lämna alpha i slutet av året.

har fortfarande hoppet uppe

Huh, jag trodde det hade stannat helt och hållet. Men det kanske är för att det inte direkt kommer några nyheter om det. Har själv inte spelat sedan modden till ArmA 2 var rätt ny och har inte alls följt utvecklingen av stand alone versionen =p

1
Skriv svar