Stranger Things skulle fungera bra som gammalt Lucasarts-äventyr

Robot
Stranger Things skulle fungera bra som gammalt Lucasarts-äventyr
Medlem
Stranger Things skulle fungera bra som gammalt Lucasarts-äventyr

På riktigt den sämsta Youtubaren jag hört/sett. Gör nästan ont att kolla på videon.

Skribent
Skrivet av Keza:

På riktigt den sämsta Youtubaren jag hört/sett. Gör nästan ont att kolla på videon.

Den enda jag hittade på engelska.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv
Skrivet av Keza:

På riktigt den sämsta Youtubaren jag hört/sett. Gör nästan ont att kolla på videon.

Efter att ha kollat i 45 sekunder var jag tvungen att slänga mig på kommentarerna för att försäkra mig om att det inte bara var jag. Riktigt usel.

Medlem

Vilket jäkla stolpskott! Till och med jag skulle nog kunna göra bättre.

Medlem
Skrivet av Keza:

På riktigt den sämsta Youtubaren jag hört/sett. Gör nästan ont att kolla på videon.

Kan vara trötthet, men jag blev fan yr av att lyssna på honom. Riktigt usel.

Serien är hur som helst riktigt underbar, och jag ser verkligen fram emot nästa säsong. Och en fullversion av det här spelet hade nog inte suttit fel det heller

Medlem

Gillade TV-serien. Betade av den på en hel dag

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Serien är hur som helst riktigt underbar, och jag ser verkligen fram emot nästa säsong. Och en fullversion av det här spelet hade nog inte suttit fel det heller

Netflix har en hel del bra grejer. Bra serie rakt igenom, spännande story och handling, välrundade karaktärer, bra skådespelare, speciellt ovanligt bra barnskådespelare. Märks att skaparna bakom verkligen brydde sig och att de troligtvis fick jobba utan några större restruktioner. Utöver möjligtvis deras egna lite väl till gränsen av övervördnad för 80-tals filmer. För ibland kändes en del saker lite väl bekant, vilket kanske var poängen.

Hursom, det jag gillade mest dock var att det kändes som att serien hade precis lagom längd och att det fanns ett tillfredsställande slut på säsong 1. Utan något direkt krav på att man måste forsätta kolla på nästa säsong. Samt den grymma musiken och stämningen!

Hoppas dock de nu inte gör en andra säsong bara för att det blev så populärt.

Redaktör

Frun och jag såg ett par avsnitt tidigare i kväll, och jag tänke att den känns rätt Telltale. Rätt genre, fel företag.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Frun och jag såg ett par avsnitt tidigare i kväll, och jag tänke att den känns rätt Telltale. Rätt genre, fel företag.

Gänget bakom Portal annars?

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Gillade TV-serien. Betade av den på en hel dag

Samma här, jag och en polare såg denna en kväll och plötsligt var det natt och serien var över.

Men riktigt bra var den, nu är det bara vänta tills säsong 2 kommer.

MEG
Medlem
Skrivet av Dahlis87:
Skrivet av MMO4Life:

Gillade TV-serien. Betade av den på en hel dag

Samma här, jag och en polare såg denna en kväll och plötsligt var det natt och serien var över.

Men riktigt bra var den, nu är det bara vänta tills säsong 2 kommer.

Japp bara att vänta...hoppas eleven dyker upp i säsong två också.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Hoppas dock de nu inte gör en andra säsong bara för att det blev så populärt.

Även om serien hade rätt bra slut så fanns det några sköna cliffhangers som öppnar för en fortsättning.

Duffer-bröderna som ligger bakom serien hade redan planer för en till säsong innan serien hade premiär. De sitter på en hel del bakgrundsmaterial kring karaktärer och annat som skulle kunna lyftas fram, och än så länge har vi bara fått se en liten del av det hela (enligt den här intervjun), så en säsong 2 skulle nog kunna bli rätt intressant.

1
Skriv svar