Se gameplay med strider från actionrollspelet Vampyr

Robot
Medlem
Se gameplay med strider från actionrollspelet Vampyr

Såg lite stelt ut måste jag säga.

Releasehästryttare
Skrivet av Bahoven:

Såg lite stelt ut måste jag säga.

Precis, inget de visat upp har gjort mig sugen på spelet, det enda som kan rädda det är om det har en bra story som life is strange hade.

Medlem

Ok, det där ser faktiskt riktigt bra ut. Gillar verkligen den mörka stämningen och rösterna. Stridssystemet ser lite sådär ut... men har spelet en bra story så spelar det inte mig någon roll.

Medlem

Ja dom behöver ju jobba på lip-sync kan man säga.

Medlem
Medlem

Trista med sådana här spel är att de försöker sig på/känner sig tvingade till strider i 3rd person. Att få till bra animationer etc kostar pengar, varför inte bara göra det till turnbased eller något liknande gameplay.

Medlem

Ser ganska coolt ut. Ska följa spelets utveckling och se hur det går. Fin grafik redan nu. Kommer det till PS4 och X1 också. Står ju bara PC på inforutan där uppe...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Min spontana tanke är : ett dåligt dark souls.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Såg lite stelt ut måste jag säga.

Pre-alpha.

Medlem
Skrivet av Rior:

Tror ni redan haft en nyhet om detta video klipp

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160823/se-15-minuter-game...

Exakt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

k3m
Medlem
Skrivet av Salami:

Trista med sådana här spel är att de försöker sig på/känner sig tvingade till strider i 3rd person. Att få till bra animationer etc kostar pengar, varför inte bara göra det till turnbased eller något liknande gameplay.

håller med. dock så får vi inte glömma bort att spelet är ofärdigt.

Medlem

Har de mycket rollspel och lugna partier och många såna där.. småstories man kan uppleva i sidequests och annat kommer jag nog älska det trots stelheten, stämningen i miljöerna etc. ser helt otroligt ut, helt i min smak.

Medlem

Meningslösa strider verkar man ju inte komma undan. Ber till gud att dom inte har med levling iallafall.

Medlem
Skrivet av Jonio:

Min spontana tanke är : ett dåligt dark souls.

Snarare Budged-Bloodborne!

1
Skriv svar