Grattis på 20-årsdagen Valve

Robot
Grattis på 20-årsdagen Valve

Gör nu en Pippi Långstrump och ge oss en present. Ni vet vilken.


Releasehästryttare
Grattis på 20-årsdagen Valve

Är dags för en ny version av counter-strike i source 2 motorn!

Medlem
Skrivet av Devan:

Är dags för en ny version av counter-strike i source 2 motorn!

Största sannolikhet kommer dom uppgradera csgo och inte ge ut ett nytt spel precis när Esporten i go börjar ta fart. Samt alla skins....

Medlem

Lite Steam-nostalgi.

Medlem

Det gick utför efter HL1...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

jbx
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det gick utför efter HL1...

Eller hur. Att de blir dollarmiljadärer är helt klart utför. Eller var en liten liten objektiv åsikt?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jbx:
Skrivet av Hipshot:

Det gick utför efter HL1...

Eller hur. Att de blir dollarmiljadärer är helt klart utför. Eller var en liten liten objektiv åsikt?

HL1 var asbra, HL2 var inte alls så bra, HL3 har inte ens kommit... detta är en helt objektiv åsikt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ok slå mig inte nu men vad var det för cliffhanger i episode 2? HL var aldrig min grej. I ärlighetens namn var/är jag så rädd för spindlar att jag inte klarade av dom där facehuggers:na. Det sluta i att jag(i HL1) kastade granater runt varje hörn i ventilationstrummorna, rum, bänkar, osv bara för att kolla om det låg några döda facehuggers där. Om ej så loadade jag och gick runt hörnet som en vanlig människa.

Medlem
Skrivet av Govein:

Ok slå mig inte nu men vad var det för cliffhanger i episode 2? HL var aldrig min grej. I ärlighetens namn var/är jag så rädd för spindlar att jag inte klarade av dom där facehuggers:na. Det sluta i att jag(i HL1) kastade granater runt varje hörn i ventilationstrummorna, rum, bänkar, osv bara för att kolla om det låg några döda facehuggers där. Om ej så loadade jag och gick runt hörnet som en vanlig människa.

Medlem
Skrivet av Devan:

Är dags för en ny version av counter-strike i source 2 motorn!

Blir förmodligen source 2 i CS:GO i höst, det mesta pekar mot det

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det gick utför efter HL1...

Jag håller med dig.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av jbx:
Skrivet av Hipshot:

Det gick utför efter HL1...

Eller hur. Att de blir dollarmiljadärer är helt klart utför. Eller var en liten liten objektiv åsikt?

HL1 var asbra, HL2 var inte alls så bra, HL3 har inte ens kommit... detta är en helt objektiv åsikt.

Lär dig skillnaden på vad en subjektiv och objektiv åsikt är.

Medlem

Ge mig bra rabatt på nåt spel i min önskelista!

Xcom 2 helst!

Jag borde få ett bra pris för jag hinner kanske inte spela ändå!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Det enda denna nyhet får mig att tänka på är hur extremt ospännande jag tycker Valve varit de senaste åren. Känns mer som de förvaltar/förfinar sin business snarare än skapar.

Men men, it is what it is.

Medlem
Medlem

Hoppas fortfarande på Portal 2 VR, gärna till jubileumspris. Oh well... Får väl fortsätta med vissas hatobjekt (NMS) istället.

Medlem
Skrivet av schamp0:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av jbx:
Skrivet av Hipshot:

Det gick utför efter HL1...

Eller hur. Att de blir dollarmiljadärer är helt klart utför. Eller var en liten liten objektiv åsikt?

HL1 var asbra, HL2 var inte alls så bra, HL3 har inte ens kommit... detta är en helt objektiv åsikt.

Lär dig skillnaden på vad en subjektiv och objektiv åsikt är.

"Objektiv åsikt"

Oxymoron


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av jbx:
Skrivet av Hipshot:

Det gick utför efter HL1...

Eller hur. Att de blir dollarmiljadärer är helt klart utför. Eller var en liten liten objektiv åsikt?

HL1 var asbra, HL2 var inte alls så bra, HL3 har inte ens kommit... detta är en helt objektiv åsikt.

Så antalet sedlar man tjänar avgör om man kan göra spel eller inte? Bra där.

Medlem
Skrivet av adamtore:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av jbx:
Skrivet av Hipshot:

Det gick utför efter HL1...

Eller hur. Att de blir dollarmiljadärer är helt klart utför. Eller var en liten liten objektiv åsikt?

HL1 var asbra, HL2 var inte alls så bra, HL3 har inte ens kommit... detta är en helt objektiv åsikt.

Så antalet sedlar man tjänar avgör om man kan göra spel eller inte? Bra där.

Hur menar du nu?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av adamtore:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av jbx:
Skrivet av Hipshot:

Det gick utför efter HL1...

Eller hur. Att de blir dollarmiljadärer är helt klart utför. Eller var en liten liten objektiv åsikt?

HL1 var asbra, HL2 var inte alls så bra, HL3 har inte ens kommit... detta är en helt objektiv åsikt.

Så antalet sedlar man tjänar avgör om man kan göra spel eller inte? Bra där.

Hur menar du nu?

Jag menar att om man kammar hem storvinster på spelmarknaden så har man lyckats som speltillverkare att leverera en bra produkt? (host EA)

1
Skriv svar