Inte nöjd med No Man's Sky? Gör djur och växter större med moddar!

Robot
Inte nöjd med No Man's Sky? Gör djur och växter större med moddar!
Medlem
Inte nöjd med No Man's Sky? Gör djur och växter större med moddar!

Någonting jag älskar med NMS. Att man kan modda, så jävla bra. Vänta några månader tänker jag, så kommer det finnas så jäkla häftiga saker.

Medlem

Ja när det kostar MAX 250kr så tänker jag köpa det.
Då lär det finnas mer content, bättre optimerat och mindre buggar.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Om inte Hello Games får tummen ur arslet och ger oss det de lovade oss så känns det ändå som att alla moddar kommer att hålla spelet vid liv och på så sätt rädda det från total katastrof. Spelet är bara två veckor och vi har redan fått moddar som förändrar spelet rejält. Dock är det alltid tråkigt när moddare måste gå in och fixa spel.

jbx
Medlem

Varför skriver ni inte lika mycket om Ghostbusters spelet som släpptes nyss? Det är ungefär samma kvalité som detta....


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jbx:

Varför skriver ni inte lika mycket om Ghostbusters spelet som släpptes nyss? Det är ungefär samma kvalité som detta....

12 juli är väl inte direkt nyss.
Och nej NMS är ett bättre spel än så.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av jbx:

Varför skriver ni inte lika mycket om Ghostbusters spelet som släpptes nyss? Det är ungefär samma kvalité som detta....

Jag gissar att det är ganska många fler som redan har köpt NMS och blivit besvikna, finns det möjligheter att förbättra spelet så har det ett oerhört mycket större nyhetsvärde för läsarna.

Har nu några tips på hur man förbättra Ghostbusters så är du välkommen att dela med dig men jag tror inte det finns ett jättestort intresse i nuläget.

Medlem
Skrivet av jbx:

Varför skriver ni inte lika mycket om Ghostbusters spelet som släpptes nyss? Det är ungefär samma kvalité som detta....

Dom kanske inte lovade stort och höll tunt =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

k3m
Medlem

många klagar på NMS. inte tror jag det är så dåligt, jag tror det är riktigt bra. däremot så är det ju ett 300kr spel. ger man mer för det, så får folk skylla sig själv.

Medlem
Skrivet av Angust:

Och nej NMS är ett bättre spel än så.

Hahahahaha!
Nej......

Medlem
Skrivet av jbx:

Varför skriver ni inte lika mycket om Ghostbusters spelet som släpptes nyss? Det är ungefär samma kvalité som detta....

Gör man en remake/reboot på klassiska Ghostbusters å gör om de till nån flammsig brudfilm så kan spelet bara vara uselt å bör ej nämnas! E.T har fått en uppföljare

Medlem

lite PSA.

Man kan tydligen refunda No man's sky oavsett hur länge man spelat spelet på steam.

source: https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/4zuydl/psa...

Good to know om man känner sig lurad/missnöjd.

Medlem

Eller försök få en refund

Medlem
Skrivet av Pigge88:

lite PSA.

Man kan tydligen refunda No man's sky oavsett hur länge man spelat spelet på steam.

source: https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/4zuydl/psa...

Good to know om man känner sig lurad/missnöjd.

Jupp, verkar som att Valve har släppt efter på 2 timmars regeln. Men man måste lägga in en manual ticket. Trevligt att de hjälper folk som fallit för falska löften och hype.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag blir inte förvånad om detta spelet blir utsett till Flopp of the Year


signatur

Wasted.White.Boys

Releasehästryttare
Skrivet av Pigge88:

lite PSA.

Man kan tydligen refunda No man's sky oavsett hur länge man spelat spelet på steam.

source: https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/4zuydl/psa...

Good to know om man känner sig lurad/missnöjd.

Japp, och helt rätt av valve

Medlem

Är det flott eller svettfläckar undrar jag.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av jbx:

Varför skriver ni inte lika mycket om Ghostbusters spelet som släpptes nyss? Det är ungefär samma kvalité som detta....

För att ingen bryr sig om kassa film-spel.

Medlem

Är man en dvärg eller går man runt på knä i det här spelet? Kameran ser ut att vara grymt nära i backen haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av erson:
Skrivet av jbx:

Varför skriver ni inte lika mycket om Ghostbusters spelet som släpptes nyss? Det är ungefär samma kvalité som detta....

För att ingen bryr sig om kassa film-spel.

Och det kan knappast inte ha blivit hypat på samma sätt som detta spel som ser ut att ha varit med i varenda media outlet verkar det som.
Visste inte ens om att de gjort ett spel på nya ghostbusters filmen haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Pigge88:

lite PSA.

Man kan tydligen refunda No man's sky oavsett hur länge man spelat spelet på steam.

source: https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/4zuydl/psa...

Good to know om man känner sig lurad/missnöjd.

Och det fungerade. 14h speltid, fick full refund till mitt VISA..

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Någonting jag älskar med NMS. Att man kan modda, så jävla bra. Vänta några månader tänker jag, så kommer det finnas så jäkla häftiga saker.

Förstår precis vad du menar. Själv älskar jag bilmärket Renault för att vi användare kan bygga om dem till riktigt, riktigt roliga bilar.

Medlem
Skrivet av Pigge88:

lite PSA.

Man kan tydligen refunda No man's sky oavsett hur länge man spelat spelet på steam.

source: https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/4zuydl/psa...

Good to know om man känner sig lurad/missnöjd.

Verkar vara sanning med modifikation. Du kan bara få refund om du har spelat under 2 timmar i normal branch. Däremot kan du ha spelat hur många timmar som helst i experimental branch då detta tydligen inte räknas med när du ansöker om refund.

Medlem
Skrivet av ilovemajs:
Skrivet av Rasmous:

Någonting jag älskar med NMS. Att man kan modda, så jävla bra. Vänta några månader tänker jag, så kommer det finnas så jäkla häftiga saker.

Förstår precis vad du menar. Själv älskar jag bilmärket Renault för att vi användare kan bygga om dem till riktigt, riktigt roliga bilar.

Körde faktiskt en refund. Blir återköp när Hello Games har fixat spelet så att det ens går att spela. Annars väntar jag ett par månader tills det finns något flera och mer avancerade mods.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Pigge88:

lite PSA.

Man kan tydligen refunda No man's sky oavsett hur länge man spelat spelet på steam.

source: https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/4zuydl/psa...

Good to know om man känner sig lurad/missnöjd.

Verkar vara sanning med modifikation. Du kan bara få refund om du har spelat under 2 timmar i normal branch. Däremot kan du ha spelat hur många timmar som helst i experimental branch då detta tydligen inte räknas med när du ansöker om refund.

Jag hade 14h, ingen experimental branch...

Medlem
Skrivet av delli:
Skrivet av jbx:

Varför skriver ni inte lika mycket om Ghostbusters spelet som släpptes nyss? Det är ungefär samma kvalité som detta....

Gör man en remake/reboot på klassiska Ghostbusters å gör om de till nån flammsig brudfilm så kan spelet bara vara uselt å bör ej nämnas! E.T har fått en uppföljare

Varför behöver man en ding dong mellan benen för att inte vara flamsig då?

Har inte sett filmen för visso, men tjejer/damer behöver inte vara några flamsiga skolflickor (men är väl Hollywoods fel).

Medlem

Titel till nästa artikel: "Inte nöjd med No Man's Sky? Begär refund"

Medlem
Skrivet av SunShine:
Skrivet av erson:
Skrivet av jbx:

Varför skriver ni inte lika mycket om Ghostbusters spelet som släpptes nyss? Det är ungefär samma kvalité som detta....

För att ingen bryr sig om kassa film-spel.

Och det kan knappast inte ha blivit hypat på samma sätt som detta spel som ser ut att ha varit med i varenda media outlet verkar det som.
Visste inte ens om att de gjort ett spel på nya ghostbusters filmen haha.

Nya Ghostbusters-filmen?


signatur

yolo

Inaktiv

Och nog fan har någon funnit en portal!
Precis som the devs, (Sean) lovat, lol!
Don´t rush it baby!!!:D:up:

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Pigge88:

lite PSA.

Man kan tydligen refunda No man's sky oavsett hur länge man spelat spelet på steam.

source: https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/4zuydl/psa...

Good to know om man känner sig lurad/missnöjd.

Japp, och helt rätt av valve

http://archive.beefjack.com/files/2012/03/Gabe-Newell.jpg

3 flottfläckar mitt på tröjan och vi vet ju vad det betyder!

12
Skriv svar