Deus Ex Mankind Divided tankar

Medlem
Deus Ex Mankind Divided tankar

Jag har spelat som en tok, detta spelet är hur kul som helst. Visst, jag var bitter för releasen och tycker fortfarande att de var dumt. Men efter att fått bita i det sura äpplet, som verkligen var surt med vissa saker med pc porten, men tack vare TB så blev det mycket bättre. Så har jag haft en underbar tid i spelet, förutom en sak som jag kommer ta upp i slutet.

Grafiken

För mig som sitter på PC så är möjligheterna väldigt bra, de finns mycket inställningar att ändra på och förbättra så som du själv vill ha det. Just nu funkar inte allt top notch, men de jobbar på det.

Jag gillar ljussättningarna i spelet, hur karaktärer kan stå i vägen för ljuset, men man ser glimtar av strålar mot axeln, hur det speglas mot vattnet och dammpartiklar på vissa ställen. Sedan gillar jag hur kläderna ser ut, man ser knappt ibland att det inte är äkta i vissa stunder. Jensen är ju självklart den de lagt mest tid på och det syns, han ser så bra ut i detta spelet.

Rösterna

Rösterna är fantastiska, de har verkligen hittat bra röstskådespelare, förutom en. Det är en karaktär som inte gör så fullt så bra jobb som alla andra, men är ju bara mitt tycke. Han låter inte lika trovärdig och känns väldigt krystat.

Ljudet

Jag har inte haft några problem med ljudet, dock har jag inte hunnit skjuta så mycket. Då jag går smygvägen och försöker använda stungun mestadels. Den låter helt okej, inget märkvärdigt. Annars är ljudet väldigt bra gjort och känns trovärdigt hur det skulle låta i verkligheten.

Uppdragen

Uppdragen är som i det förra spelet, väldigt story drivna och inbakade med varandra. Spelar ingen roll om det är sidouppdragen eller main story uppdragen. De är bra gjorda och skapar en vilja att ta reda på allt om vad som händer runtom Prag.

Så till mitt problem, som är väldigt jobbigt och förstör för mig att ens kunna fortsätta spela. Det är när man kommer till uppdrag nummer 14 och du ska ta dig vidare via tåget, så lägger hela spelet ner och man skickas tillbaka till Windows. Jag har försökt allt, men finns inget man själv kan göra. De vet om att detta är en stor bugg och hörde att en patch kommer i början av veckan. Så nu får man bara sitta och vänta tills de lagar detta, som jag tycker borde inte ens vara ett problem ifrån första början, då detta är enda sättet att kunna ta sig runt i Prag. Men är glad att de jobbar på det, så jag får köra ut detta underbara spel.

#blogg

Medlem
Deus Ex Mankind Divided tankar

Jag fick samma problem under uppdrag 14 - jag lyckades ta mig forbi det genom att ladda ett aldre savegame fran precis da man kommer tillbaka fran

GARM

och Prag ar

under martial law

, och sedan direkt ta mig igenom huvuduppdraget och skippa alla sidequests - da undvek jag crashen i tunnelbanan. Tror det ar

The Harvester

som staller till problem men inte saker.

Behover forstas ett savegame for att ta sig forbi pa det sattet och man forlorar all progress fran side quests, men fungerade anda helt ok for mig!

1
Skriv svar