Reaktion på videon

Medlem
Reaktion på videon

Ville höra eran reaktion på denna https://www.youtube.com/watch?v=kNbJE0y29_c&feature=share själv tycker inte jag den va nå speciellt läskig men folk verkar säga annat på yt aja skriv av eran reaktion på videon här!

Medlem

En bra början som kunde utvecklas till något spännande. Dock den korta längden gjorde den förutsägbar.

Om dom hade gjort den med surround sound hade den kanske höjd stämningen en aning.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Den vann pris och ska bli långfilm. Tyckte den var läskig själv.

Medlem
Skrivet av waeress:

Den vann pris och ska bli långfilm. Tyckte den var läskig själv.

Hur ska dom göra långfilm på den lilla skitvideon?

Medlem
Skrivet av beastN:
Skrivet av waeress:

Den vann pris och ska bli långfilm. Tyckte den var läskig själv.

Hur ska dom göra långfilm på den lilla skitvideon?

Finns redan. Tror Angry Joe gjorde en review.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

KoP
Medlem
Skrivet av beastN:
Skrivet av waeress:

Den vann pris och ska bli långfilm. Tyckte den var läskig själv.

Hur ska dom göra långfilm på den lilla skitvideon?

Det mesta börjar med en idé, hur stor eller liten den än må vara. Sen lägger man till ett tar bort tills man är nöjd och vips har man utvecklat idén till en färdig "produkt".

Själv tycker jag att grejjen med att något/någon bara syns när man släcker lampan eller när det blir mörkt är ganska fräck.

Medlem
Skrivet av beastN:
Skrivet av waeress:

Den vann pris och ska bli långfilm. Tyckte den var läskig själv.

Hur ska dom göra långfilm på den lilla skitvideon?

Ja du, eftersom den vann ett pris som kortfilm och blev väldigt populär på internet så fanns det intresse i Hollywood. New Line Cinema köpte upp rättigheterna har jag för mig och orginalskaparen fick hjälp av en till att skriva om den till en långfilm.

marcus hade rätt; den är redan ute som långfilm:
http://www.imdb.com/title/tt4786282/

Medlem

Tydligen gick den till och med så bra på bio i USA att dom redan håller på med en 2a

1
Skriv svar