CD Project värderas till över 1 miljard dollar

Robot
CD Project värderas till över 1 miljard dollar

The Witcher 3 och Good Old Games fortsätter att dra in mycket pengar.

#cd-project, #gwent, #cyberpunk-2077, #good-old-games


Inaktiv
CD Project värderas till över 1 miljard dollar

Jag bad om att få refund av NMS på GOG men dom sa att det inte gick för att man inte var nöjd med spelet. Sen skrev dom att jag kunde få store credit vilket jag tackade ja till men har inte hört något sen dess och inte fått någon credit på min GOG. Det var 3 dagar sedan nu.

Inaktiv
Skrivet av anon_119148:

Jag bad om att få refund av NMS på GOG men dom sa att det inte gick för att man inte var nöjd med spelet. Sen skrev dom att jag kunde få store credit vilket jag tackade ja till men har inte hört något sen dess och inte fått någon credit på min GOG. Det var 3 dagar sedan nu.

Det känner jag igen ifrån andra företag, skicka en påminnelse om överenskommelsen.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Store credits borde räknas som en refund. Men spelet är ju DRM-fritt på GOG (eller hur?) så du kan ju fortsätta spela efter du fått din "credit" ?

Medlem

Ni arbetar inte många minuter på era artiklar ibland... Detta är väldigt stort att nå en miljard dollar i värde för ett spelföretag som dessutom är polskt.

Lite källor och mer information för den som vill veta mer
https://www.cdprojekt.com/en/investors/result-center/

Något intressant är att dom satsar helt på Gwent, över 100 person ska arbeta på spelet. Ska även kontrolleras av deras galaxy program som stödjer cross-play.

Dom har även över 100 jobbansökningar uppe på deras hemsida.

Medlem

Haha, perfekt val av bild

Medlem
Skrivet av Mabec:

Store credits borde räknas som en refund. Men spelet är ju DRM-fritt på GOG (eller hur?) så du kan ju fortsätta spela efter du fått din "credit" ?

Det enda de kan göra är att hindra honom från att tanka ner det ytterligare gånger i framtiden, men sparar han installationsfilerna... Att äta kakan och ha den kvar med andra ord.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

ELF
Medlem

Grattis. All hail lhrfctjvthg eller vad nu VDn heter.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

k3m
Medlem

kul för Red. jag tycker det är välförtjänt

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag bad om att få refund av NMS på GOG men dom sa att det inte gick för att man inte var nöjd med spelet. Sen skrev dom att jag kunde få store credit vilket jag tackade ja till men har inte hört något sen dess och inte fått någon credit på min GOG. Det var 3 dagar sedan nu.

Jag bad om refund i morse, fick fråga om jag ville ha Store-Credit eller Cash refund.
Mailade precis tillbaka om Cash refund så det verkar gå bra.

De sade dock att det skulle ta några dagar med cash-refund

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av grollo_92:

Jag bad om att få refund av NMS på GOG men dom sa att det inte gick för att man inte var nöjd med spelet. Sen skrev dom att jag kunde få store credit vilket jag tackade ja till men har inte hört något sen dess och inte fått någon credit på min GOG. Det var 3 dagar sedan nu.

Jag bad om refund i morse, fick fråga om jag ville ha Store-Credit eller Cash refund.
Mailade precis tillbaka om Cash refund så det verkar gå bra.

De sade dock att det skulle ta några dagar med cash-refund

Det är normalt oavsett företag. Det tar ett antal bank-dagar.

Medlem

Det ska dem vara. Har bara börjat skrapa på TW3 efter att plöjt igenom ettan och tvåan för loren, men ser redan vilket fullkomligt mästerverk det är!

Medlem
Skrivet av Ender:

Det ska dem vara. Har bara börjat skrapa på TW3 efter att plöjt igenom ettan och tvåan för loren, men ser redan vilket fullkomligt mästerverk det är!

Är avis, önskar jag kunde uppleva spelet igen för första gången! Säker på att du kommer få en fantastisk upplevelse

Inaktiv

Välförtjänta pengar. Kul att DRM-fritt lönar sig!

Ambassadör
Xbox

Jag förstår inte, de har ju inget DRM, lyssnar på sina kunder, mjölkar inte med DLC utskurna ur huvudspelet, gör bra fungerande spel...det borde ju inte fungera enligt branschexperter?


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av Ender:

Det ska dem vara. Har bara börjat skrapa på TW3 efter att plöjt igenom ettan och tvåan för loren, men ser redan vilket fullkomligt mästerverk det är!

Är avis, önskar jag kunde uppleva spelet igen för första gången! Säker på att du kommer få en fantastisk upplevelse

Tack! Köpte ett GTX 1080 för det här och bara njuter nu. Läste alla sju böckerna också. Känns som att dom lyckats så jäkla klockrent med Geralt som karaktär också...för att inte tala om omgivningarna, npc'er, röster...rubbet

Medlem
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av Ender:

Det ska dem vara. Har bara börjat skrapa på TW3 efter att plöjt igenom ettan och tvåan för loren, men ser redan vilket fullkomligt mästerverk det är!

Är avis, önskar jag kunde uppleva spelet igen för första gången! Säker på att du kommer få en fantastisk upplevelse

Kan bara instämma. Fattar inte att det va sista... Man ska sluta på topp å allt det där men fan.. Jag vill ha ett the Witcher 4...

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Välförtjänta pengar. Kul att DRM-fritt lönar sig!

DRM eller inte har garanterat ingenting med framgångarna att göra. Det är spelen som säljer, inte avsaknaden av DRM.

Medlem

Den dagen GOG går om Steam så kommer jag att springa naken runt gården av lycka.

Medlem

Kan någon förklara DRM för en icke-insatt? Läst lite på sweklockers och wiki men är inte hundra på hur det fungerar ändå.

1
Skriv svar