Vinn World of Warcraft: Legion – Collector's Edition!

Robot
Vinn World of Warcraft: Legion – Collector's Edition!
Medlem
Vinn World of Warcraft: Legion – Collector's Edition!

Antar att man får grundspelet och alla expansioner om man vinner då, eller saknas något?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

1:a pris – World of Warcraft: Legion (Collector's Edition)
2:a pris – World of Warcraft: Legion (standard + grundspelet)
3:e pris – World of Warcraft: Legion

Medlem

Time out från April år, Nu är rasten slut Äntligen ska vi få se dom efterlängtade serverkrascherna med medföljande inloggningsproblem efter igen. Jag tvivlar på att Blizzard fixar launchen smärtfri i vanlig ordning


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Nu håller jag tummarna som fan för här ska återvändas!

Medlem
Skrivet av conthox:

Antar att man får grundspelet och alla expansioner om man vinner då, eller saknas något?

Nu kan någon mer insatt säkert försäkra om detta men jag är ganska säker på att om du har ett konto och en gång har haft WoW så får du alla expansioner utom Legion gratis.

Medlem
Medlem

Gött


signatur

AYY LMAO

Medlem

Hoppas på att turen ligger på min sida, att kunna få utforska detta vino tinto-dränkta paradis!

Medlem

Får jag det genom att vinna det måste man ju spela... annars kommer jag inte röra det, har jag intalat mig själv

Medlem
Skrivet av shelter:

Får jag det genom att vinna det måste man ju spela... annars kommer jag inte röra det, har jag intalat mig själv

Precis min tanke.

Medlem

Håller tummarna!

Medlem

vinner jag är jag garanterat fast igen xD haha

Medlem
Skrivet av meat4u:
Skrivet av shelter:

Får jag det genom att vinna det måste man ju spela... annars kommer jag inte röra det, har jag intalat mig själv

Precis min tanke.

Samma här

Medlem
Skrivet av hestah:
Skrivet av conthox:

Antar att man får grundspelet och alla expansioner om man vinner då, eller saknas något?

Nu kan någon mer insatt säkert försäkra om detta men jag är ganska säker på att om du har ett konto och en gång har haft WoW så får du alla expansioner utom Legion gratis.

Skrivet av Viking22:

1:a pris – World of Warcraft: Legion (Collector's Edition)
2:a pris – World of Warcraft: Legion (standard + grundspelet)
3:e pris – World of Warcraft: Legion

Det är just tredjepriset som gör att man undrar. Där får man ju inte "grundspelet", som innebär "vanilla" dvs inte expansioner?

Frågan är för att jag inte har ett konto och funderar på om man skulle spela lite, men vill inte lägga ut för mycket pengar innan jag vet om det är kul. Så om jag nu vinner Legion så måste man alltså köpa grundspelet, behövs flera expansioner också, eller hur fungerar det?

Det finns ju gratis testversion, men innehåller den allt eller är det bara en liten bit? Nu vet jag att det är enormt mycket content, men eftersom att expansionerna inte bara lägger till mer content utan även ändrar klasser, skills, crafting och en massa annat så vorde det ju bäst att testa spelet med alla expansioner installerade.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av hestah:
Skrivet av conthox:

Antar att man får grundspelet och alla expansioner om man vinner då, eller saknas något?

Nu kan någon mer insatt säkert försäkra om detta men jag är ganska säker på att om du har ett konto och en gång har haft WoW så får du alla expansioner utom Legion gratis.

Skrivet av Viking22:

1:a pris – World of Warcraft: Legion (Collector&#039;s Edition)
2:a pris – World of Warcraft: Legion (standard + grundspelet)
3:e pris – World of Warcraft: Legion

Det är just tredjepriset som gör att man undrar. Där får man ju inte "grundspelet", som innebär "vanilla" dvs inte expansioner?

Frågan är för att jag inte har ett konto och funderar på om man skulle spela lite, men vill inte lägga ut för mycket pengar innan jag vet om det är kul. Så om jag nu vinner Legion så måste man alltså köpa grundspelet, behövs flera expansioner också, eller hur fungerar det?

Det finns ju gratis testversion, men innehåller den allt eller är det bara en liten bit? Nu vet jag att det är enormt mycket content, men eftersom att expansionerna inte bara lägger till mer content utan även ändrar klasser, skills, crafting och en massa annat så vorde det ju bäst att testa spelet med alla expansioner installerade.

I förra expansionen (Warlords of Draenor) så bundlade man ihop vanilla till och med mop i "grundspelet", dvs. den enda expansionen du behövde köpa var just WoD även om du sist spelade under Wrath of the Lich King.

Nu vet jag inte om man gör på samma sätt i och med Legion, men det låter väl rimligt. Dvs. att nu även Warlords of Draenor ingår i basutbudet, och man enbart behöver införskaffa sig Legion om man vill spela det allra senaste.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av hestah:
Skrivet av conthox:

Antar att man får grundspelet och alla expansioner om man vinner då, eller saknas något?

Nu kan någon mer insatt säkert försäkra om detta men jag är ganska säker på att om du har ett konto och en gång har haft WoW så får du alla expansioner utom Legion gratis.

Skrivet av Viking22:

1:a pris – World of Warcraft: Legion (Collector&#039;s Edition)
2:a pris – World of Warcraft: Legion (standard + grundspelet)
3:e pris – World of Warcraft: Legion

Det är just tredjepriset som gör att man undrar. Där får man ju inte "grundspelet", som innebär "vanilla" dvs inte expansioner?

Frågan är för att jag inte har ett konto och funderar på om man skulle spela lite, men vill inte lägga ut för mycket pengar innan jag vet om det är kul. Så om jag nu vinner Legion så måste man alltså köpa grundspelet, behövs flera expansioner också, eller hur fungerar det?

Det finns ju gratis testversion, men innehåller den allt eller är det bara en liten bit? Nu vet jag att det är enormt mycket content, men eftersom att expansionerna inte bara lägger till mer content utan även ändrar klasser, skills, crafting och en massa annat så vorde det ju bäst att testa spelet med alla expansioner installerade.

När du köper World of warcraft så får du från vanilla till Warlords of Draenor, alltså level 1-100 och behöver bara köpa legion för att spela till 110.

Gratis testversion är att du kan spela till level 20 med några restriktioner, men du kan spela hur länge och på hur många olika gubbar du vill.

Medlem

And now we pray.

Medlem
Skrivet av kennethbot:

info

Skrivet av devvis:

info

Tack för infon


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skulle vara rätt trevligt

Medlem

Hoppas inte jag vinner, jag vill helst behålla mitt liv som det är!

Skämt åsido, lycka till!

Megadelux

Jahapp. Bara att dra skärpet runt armen och börja elda upp WoW-Skeden...

Releasehästryttare

För och vara ett så ratat spel sen cataclysm , är många som vill tillbaks till drogerna

Medlem

WoW är grymt roligt, jag hoppas jag vinner


signatur

ROW, ROW, Fight the Power!

Medlem

Hoppas man vinner hoppas så man kan joina polarna i den grymma världen precis hem flyttad te sverige efter bott utomlands så inte så mkt pengar man har då

Medlem
Skrivet av Ariath:

Time out från April år, Nu är rasten slut Äntligen ska vi få se dom efterlängtade serverkrascherna med medföljande inloggningsproblem efter igen. Jag tvivlar på att Blizzard fixar launchen smärtfri i vanlig ordning

Har hört att dom fixade launchen ganska bra

Medlem
Skrivet av Wolfmother:
Skrivet av Ariath:

Time out från April år, Nu är rasten slut Äntligen ska vi få se dom efterlängtade serverkrascherna med medföljande inloggningsproblem efter igen. Jag tvivlar på att Blizzard fixar launchen smärtfri i vanlig ordning

Har hört att dom fixade launchen ganska bra

Som jag skrev i den andra Legionartikeln var det den smidigaste launchen dom haft

Gött att man fick fel när det blev rätt

Mobilen fick inte med allt jag skrev*


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Vinner man detta så är det dags att ta upp bågen igen och ge sig ut i skogarna efter 10 års uppehåll

Medlem

lite halvsugen att testa - håller tummarna för vinst !

Medlem

For The horde! Ge mej en anledning till att köpa en ny burk!

Lady Sylvanas il be there for you my Queen!

12
Skriv svar