World of Warcraft: Legion och lanseringstrailern ute

Robot
World of Warcraft: Legion och lanseringstrailern ute
Skribent
World of Warcraft: Legion och lanseringstrailern ute

Första WoW-expansionen som jag inte tänker köra. Vemodigt på sätt och vis, men samtidigt känner jag mig så väldigt färdig med spelet. Vilket förmodligen är anledningen till att det inte finns något alls med Legion som jag är intresserad av.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Spelade vid release inga problem

Medlem

Jag körde lite nu på morgonen innan jobbet. Allt funkade problemfritt och intrycket 100-101 var mycket gott! Det har hänt en del på alla dessa år ändå. Samma motor, men uj va duktiga de är på att maxa den.

Tummen upp från min sida!

Medlem

Jag kör en "Frost" och tänker inte köpa Legion. Första expansionen jag inte provar. Men dum som jag är kan jag inte hålla mig borta från twitch och det ser ju verkligen sjukt bra ut denna gång.

Fan va jobbigt haha.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Redaktör
Skrivet av b0ne:

Jag kör en "Frost" och tänker inte köpa Legion. Första expansionen jag inte provar. Men dum som jag är kan jag inte hålla mig borta från twitch och det ser ju verkligen sjukt bra ut denna gång.

Fan va jobbigt haha.

Joooin us...!


signatur
Medlem

Kom iväg me Dalarna redan 23.50 igår sen va jakten på ashbringer igång o avklarad

Medlem
Skrivet av Newguy:

Kom iväg me Dalarna redan 23.50 igår sen va jakten på ashbringer igång o avklarad

Dalaran!

Skägg.
10 Chambers

Lirat igenom Demon Hunter-starten precis! Rec kommer i slutet av veckan.


signatur
Medlem

Avvaktar ett tag, började precis spela vanilla på privat server efter många års uppehåll. Har inte haft så här kul på länge, fick verkligen med mig 2 av de kompisarna jag spelade mest med under vanilla. Och nu är vi uppe i 6 gamla vänner som kör

Gen
Medlem

Alla som lirat Betan säger att detta är den bästa expansionen på länge och slår både Pandaria och Draenor med råge (vilket är skönt). Bara kört någon timme men det är lika mysigt som vanligt!

Medlem

Får vänta för att se om det blir samma vanliga farmfest när man nått levelcap.

Medlem

Jag testade wow för första gången för nån månad sen, och köpte legion igår, hann få upp en shadowpriest till 65 och en rogue till 81, och igår startade jag en Hunter som hann bli lvl 25. Bestämde mig för att använda lvl 100-boosten på min rogue, så nu ska jag hem och lira legion med tjejen:) Än så länge har jag riktigt kul faktiskt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Redstar:

Jag testade wow för första gången för nån månad sen, och köpte legion igår, hann få upp en shadowpriest till 65 och en rogue till 81, och igår startade jag en Hunter som hann bli lvl 25. Bestämde mig för att använda lvl 100-boosten på min rogue, så nu ska jag hem och lira legion med tjejen:) Än så länge har jag riktigt kul faktiskt.

Oj, intressant att börja lira WoW först nu. Du får gärna dela med dig av fler erfarenheter.


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av Redstar:

Jag testade wow för första gången för nån månad sen, och köpte legion igår, hann få upp en shadowpriest till 65 och en rogue till 81, och igår startade jag en Hunter som hann bli lvl 25. Bestämde mig för att använda lvl 100-boosten på min rogue, så nu ska jag hem och lira legion med tjejen:) Än så länge har jag riktigt kul faktiskt.

Med tjejen också? Bara det ger dig en medalj

Medlem

Smidigaste launchen dom haft nånsin. Jag är riktigt imponerad men tack vare jobbet har min FIRE-mage bara hunnit bli 102 än så länge. Felo´Melorn börjar ta form


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Tips är att inte försöka maxa gubben snabbast möjligast njut av resan, klart roligare att hålla på med profession nu med..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Superb launch. Inga problem alls

Medlem

Bästa sedan Wotlk! Nu är wow tillbaka 4 real

Medlem

Fan... sugen som fan är man att börja igen. Men vet ju hur mycket tid det tar

Medlem

Mycket smidig launch, servrarna åkte ner endast 1 gång i ca 5 min. Jag har varit väldigt negativ och anti WoW sedan Wotlk men denna gången verkar det som att blizzard är tillbaka på Wotlk-spåret igen. Om någon timme kommer man får reda på hur det är att vara 110

Medlem

Jag var inte uppe vid launch och spelade ca 4 timmar igår på kvällen pga. jobb. Ganska nöjd än så länge, försöker att inte rusha lvlingen men man vill ju ändå försöka hänga med dom arbetslösa kompisarna man har. Får njuta av lvlingen på nån annan gubbe

RmK
Medlem

Håller med de andra, denna launchen är helt klart det smidigaste jag varit med om och världen kändes lagom befolkad nu när alla sprids ut över fem zoner.

Inget vänta på spawn av mobs p.g.a. att området är överpopulerat och med det nya mob tagging systemet de plockat från andra MMO:n så formas naturliga grupper under quests istället för att alla tävlar om vem som kan tagga mobsen först.

Första gången sedan WOTLK som jag är riktigt taggad på att spela WoW igen.

Medlem

Allt har fungerat kanon! Gillade hur Blizzard inte satte allt questande på ett ställe samtidigt för alla. Utan man fick välja, SMART! Snygga landskap bra quests. So far so god.

1
Skriv svar