Battlefield 1-betan kräver Xbox Live Gold – men inte PS Plus

Robot
Battlefield 1-betan kräver Xbox Live Gold – men inte PS Plus
Battlefield 1-betan kräver Xbox Live Gold – men inte PS Plus

Kommer det finnas tillgängligt för nedladdning imorgon på playstaton store? Vilken tid?

Redaktör
Skrivet av Erocs Engelitz:

Kommer det finnas tillgängligt för nedladdning imorgon på playstaton store? Vilken tid?

Ja. Det har inte sagts vilken tid än, inte heller hur länge betan är igång. Vi återkommer om det så snart vi hör något.


signatur
Gen
Medlem

Alltid lika skönt att ha en PC

Medlem
Skrivet av Erocs Engelitz:

Kommer det finnas tillgängligt för nedladdning imorgon på playstaton store? Vilken tid?

Lär vara runt kl:9.00

Alla som spelar betan nu fick sitt mail vid 08.45. och vi skulle få ett dygns försprång.


signatur
Medlem

Tur att man va med bf insider så kunde ladda ner det idag

Medlem
Skrivet av chrille_1994:

Tur att man va med bf insider så kunde ladda ner det idag

Jag är Insider men har inte fått något mail. Darn it!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Taskig tajming, just denna veckan har jag extra mycket att göra och så fick jag nyckeln i mailen i morse. Snacka om att ligga där i inkorgen och göra lång nästa med stödhjul åt mig...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fan vad folk är snåla köp plus , så jävla dyrt är det inte

Medlem
Skrivet av lulepower:

Fan vad folk är snåla köp plus , så jävla dyrt är det inte

Beror ju helt på hur pass stor inkomst man har..


signatur
Avstängd

En mycket konstig sak att Xbox Live krävs, trots att Battlefield 1 är så marknadsfört för Xbox One.

Medlem

"I mörgon börjar den öppna betan" mörgon.. -fniss-

Ot, jag har alltid sådan otur med spelbetas.
Varenda gång det dyker upp en som jag är intresserad utav så är det alltid på en vecka som jag arbetar som mest.

Nåväl.. man ska ju vara glad över att ha ett arbete


signatur
Medlem
Skrivet av lulepower:

Fan vad folk är snåla köp plus , så jävla dyrt är det inte

Jag har då aldrig varit intresserad av det Plus erbjudit. Håller mig till fysiska spel, thank you very much.

Ambassadör
Xbox

Allvarligt... Jag vet att det letas anledningar till att klanka ned på Xbox varhelst man kan, men vem fan har inte Xbox live gold om man har tänkt att spela ett multiplayerspel som BF?

Jag förstår ärligt talat inte heller varför det skulle vara en issue, 40kr i månaden för en utmärkt service inklusive 4 spel är väl snarare en bra affär? Lågstadiebarn har mer i veckopeng ffs.


signatur

Jump in.

Medlem

Ser på Gamereactor att Gran Turismo till ps4 försenas i ett år, något släppdatum finns inte längre, ovanligt att GT gubbarna aldrig blir klara, den nyheten. är ointressant för FZ ?

Kanska för. att det inte. är en. positiv Playstationnyhet.

Redaktör
Skrivet av StraxDax:

Ser på Gamereactor att Gran Turismo till ps4 försenas i ett år, något släppdatum finns inte längre, ovanligt att GT gubbarna aldrig blir klara, den nyheten. är ointressant för FZ ?

Kanska för. att det inte. är en. positiv Playstationnyhet.

Den är intressant, och jag skrev den tidigare i kväll. Hur gärna vi än vill hinner vi inte täcka allt direkt.

Rörande PS-fanboyism: läs min GT Sport-preview från i våras, ren och skär PS4-reklam. http://www.fz.se/artiklar/forhandstitt/20160524/gran-turismo-...


signatur
1
Skriv svar