Fint samarbete via FZ!

Medlem
Fint samarbete via FZ!

Dett blir det tredje inlägget om min bok och min Kickstarter -Gaius Marius - Roms Tredje Grundare. För varje inlägg har jag fått mer uppmärksamhet och trevliga kommentarer. Utöver detta har även fler och fler från kära FZ köpt mitt alster, vilket jag är extremt glad tillika tacksam för!

För cirka en vecka sedan fick jag mail från allas vår Walter_iego. Han skrev ett bra och viktigt mail, vari han b.la. förespråkade att jag skulle slopa nuvarans tanke med att framsidan skulle målas i olja/akvarell och att det istället skulle vara så professionellt att "professionell" framstår som en noob x2

Vem kan det vara som är denne "professionelle"? Ja, det är såklart ovan nämnda Walter_iego, som inte bara vågade tala fritt, utan även erbjöd ett riktigt fint pris för detta arbete! Jag känner mig tacksam tillika lyrisk över detta och ser verkligen fram emot det han kommer att göra! Hittills har han inte gjort mig besviken med nuvarande "poster" på min Kickstarter.

Ännu är min Kickstarter live och du kan gå in och läsa mer om min bok på länken. På denna finns även en annan länk, som leder dig till prologen (som jag bjuder på).

https://www.kickstarter.com/projects/1146417490/marius-third-...

genom att köpa en bok får du inte bara en bra historisk spänningsroman, utan du hjälper även mig att realisera en dröm - att bli utgiven. För varje exemplar jag lyckas sälja ökar chansen till att ett förlag uppmärksammar mig!

Idag släpptes även en intervju på SVT Östnytt. Denna finner du här:
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/allt-fler-ger-ut-bocker-...

Sprid gärna till nära och kära om min bok!

Ännu en gång vill jag tacka alla som har köpt och skickat mig lyckönskningar!

Marius Victrix!

#blogg

Medlem
Fint samarbete via FZ!

Jäkligt roligt återigen, kul med SVT och allt!

lite imot reklam på fz..

men okej du har vunnit över mig med .walter är min stora idol och jag gillar historia.
sprider din bok i mitt nät och hoppas det går bra..du får någ räkna med att en drös nya får upp ögonen (gigantiskt kontakt nät)

en sak klurar jag på det finns ju redan en historia om romar riket som är enormt känd av Conn Iggulden du tror inte den kan ha mättat marknaden..men va fan tuta å kör


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

lite imot reklam på fz..

men okej du har vunnit över mig med .walter är min stora idol och jag gillar historia.
sprider din bok i mitt nät och hoppas det går bra..du får någ räkna med att en drös nya får upp ögonen (gigantiskt kontakt nät)

en sak klurar jag på det finns ju redan en historia om romar riket som är enormt känd av Conn Iggulden du tror inte den kan ha mättat marknaden..men va fan tuta å kör

Tusen tack för detta!

Marknaden mättad? Jämför gärna med hur det ser ut på deckarfronten:)

Tror inte det existerar en mättnad om romarriket. Se hur Simon Scarrow säljer, trots att hans alster blir sämre och sämre. Robert harris släppte nyligen sin sista del om Cicero. Steven Saylor blir allt mer uppmärksammad i USA och på kontinenten.

Jag tror att den skandinaviska marknaden har stor potential.

Ännu en gång: TUSEN TACK!

Mvh

Skrivet av kalle.lindestrom:

lite imot reklam på fz..

men okej du har vunnit över mig med .walter är min stora idol och jag gillar historia.
sprider din bok i mitt nät och hoppas det går bra..du får någ räkna med att en drös nya får upp ögonen (gigantiskt kontakt nät)

en sak klurar jag på det finns ju redan en historia om romar riket som är enormt känd av Conn Iggulden du tror inte den kan ha mättat marknaden..men va fan tuta å kör

Tack Kalle

Jag tycker man ska uppmuntra all kreativitet, och Sofokles- här har verkligen ansträngt sig på alla plan och bör uppmärksammas. Det är riktigt kul att vara med på ett hörn.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av kalle.lindestrom:

lite imot reklam på fz..

men okej du har vunnit över mig med .walter är min stora idol och jag gillar historia.
sprider din bok i mitt nät och hoppas det går bra..du får någ räkna med att en drös nya får upp ögonen (gigantiskt kontakt nät)

en sak klurar jag på det finns ju redan en historia om romar riket som är enormt känd av Conn Iggulden du tror inte den kan ha mättat marknaden..men va fan tuta å kör

Tack Kalle

Jag tycker man ska uppmuntra all kreativitet, och Sofokles- här har verkligen ansträngt sig på alla plan och bör uppmärksammas. Det är riktigt kul att vara med på ett hörn.

Finns fördelar vara en oversocial no lifer som spenderar sina dagar med att bara prata med folk...gör man det i 25 år plus så bygger man upp kontakter:D lycka till nu eller som låssas far skulle säga..Själv är bäste dräng |


signatur

New life, New hope

Skrivet av kalle.lindestrom:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av kalle.lindestrom:

lite imot reklam på fz..

men okej du har vunnit över mig med .walter är min stora idol och jag gillar historia.
sprider din bok i mitt nät och hoppas det går bra..du får någ räkna med att en drös nya får upp ögonen (gigantiskt kontakt nät)

en sak klurar jag på det finns ju redan en historia om romar riket som är enormt känd av Conn Iggulden du tror inte den kan ha mättat marknaden..men va fan tuta å kör

Tack Kalle

Jag tycker man ska uppmuntra all kreativitet, och Sofokles- här har verkligen ansträngt sig på alla plan och bör uppmärksammas. Det är riktigt kul att vara med på ett hörn.

Finns fördelar vara en oversocial no lifer som spenderar sina dagar med att bara prata med folk...gör man det i 25 år plus så bygger man upp kontakter:D lycka till nu eller som låssas far skulle säga..Själv är bäste dräng |

Edit..kom att tänka på Mille viae ducunt homines per saecula Romam det borde nästan någon av er kunna se vad det menar


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar