Det blir inget Gran Turismo i år (heller)

Robot
Det blir inget Gran Turismo i år (heller)

PS4-premiären Gran Turismo Sport skjuts fram.

#gran-turismo-psp, #gran-turismo-sport


Gnällkuk
Det blir inget Gran Turismo i år (heller)

"Så fantastiskt som utvecklarna vill". Well, då lär det behöva minst ett år till. Såg sjukt tråkigt och intetsägande ut av det jag sett. Att det skjuts fram känns knappast oväntat då det var riktigt risig fps emellanåt.

Så vida de inte lägger ner otroligt mycket mer arbete för att göra det något speciellt så tror jag ingen kommer vara intresserad av spelet annat än trogna fans av serien.

Älskar bilspel i alla dess former men det här såg fantastiskt tråkigt ut. Run of the mill-racer utan något djup eller ens imponerande grafik som man mer är van vid när det gäller GT.

Luktar stor flopp och seppuku.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Bra att det fortfarande finns utvecklare som låter det ta den tid det tar.

Medlem

Frågan är om det är tid det handlar om när de helt verkar ha tappat gnistan rent allmänt i utvecklingen av spelet.

Medlem
Skrivet av rosski:

Bra att det fortfarande finns utvecklare som låter det ta den tid det tar.

Problemet är att gt inte kunnat konkurrera med forza på flera år. Dom måste nästan komma med ett mirakel med tanke på hur dåligt gran turismo sport är just nu.

Hoppas det är VR implementeringen som tar tid, ända som kan rädda serien nu.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Det är lugnt, de flesta av oss slutade vänta för 5-10 år sedan...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Hur många spel har Sony släppt på utlovat datum? Jag längtar till xbox scorpio så jag slipper dessa oseriösa japaner.

Medlem
Skrivet av tricky:

"Så fantastiskt som utvecklarna vill". Well, då lär det behöva minst ett år till. Såg sjukt tråkigt och intetsägande ut av det jag sett. Att det skjuts fram känns knappast oväntat då det var riktigt risig fps emellanåt.

Så vida de inte lägger ner otroligt mycket mer arbete för att göra det något speciellt så tror jag ingen kommer vara intresserad av spelet annat än trogna fans av serien.

Älskar bilspel i alla dess former men det här såg fantastiskt tråkigt ut. Run of the mill-racer utan något djup eller ens imponerande grafik som man mer är van vid när det gäller GT.

Luktar stor flopp och seppuku.

Haha seppuku.... Ja det är väl inte omöjligt.

Medlem

Dags att byta GT studio? Dom har ju inte levererat på ett bra tag.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar