Se Battlefield 1-betan livestreamas!

Robot
Medlem
Se Battlefield 1-betan livestreamas!

Kommer bojkotta detta spelet då de väljer premium ännu en gång och delar upp spelarcommunityn med banor. Alla banor borde vara gratis.

Nya klasser/vapen/customize går bra men banor är fan inte okej.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gjorde misstaget att köpa dom förra två bf-spelen, så gör inte om samma misstag igen. Men provar gratisbetan i alla fall

Skribent

Vi håller på att jobba på det!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

"Betan är till åttonde så det är nästan två veckor"
Det är nördlogik, man spelar dygnet runt så nio dagar blir fjorton.
Jäkla bra stream, kul att se på! Ser fram emot imorgon när jag får pew pew å klackiklackiklacki (rida häst).

Skribent

Utöver att jag hade problem med ljudet och att det kunde strula på väg in i en match, kändes det rätt skönt. Känns som Dice tagit sig i kragen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Var lite skeptisk först men efter ha spelat i 6 timmar så är jag såld. Behöver lite små finjusteringar här och där men annars så gillar jag verkligen spelet. Inte haft så här kul i ett Battlefield sedan trean.

Medlem
Skrivet av Remus:

Kommer bojkotta detta spelet då de väljer premium ännu en gång och delar upp spelarcommunityn med banor. Alla banor borde vara gratis.

Nya klasser/vapen/customize går bra men banor är fan inte okej.

Delar upp? Aldrig haft några problem med att hitta servrar när jag körde BF3 utan premium och det första året med BF4 utan premium. Köpte till slut Premium för BF4 då jag ville ha lite nya banor och 20 nya banor var väl värt priset. Och om det här med nya banor verkligen delar upp spelarcommunityn så väldigt så har ju detta hängt med sen dem släppte "Road to Rome" till BF1942 då?

Medlem

Hur länge håller betan på?

1
Skriv svar