Battlefield 1-betan nu släppt för alla!

Robot
Battlefield 1-betan nu släppt för alla!

Hästar, flyg och primitiva vapen – testa Dices tolking av första världskriget.

#nyhetstips, #battlefield-1, #dice


Medlem
Battlefield 1-betan nu släppt för alla!

Se på fan. Trodde jag skulle få vänta till kl 18. Slutar inte jobbet förrän 18, men ändå, hehe.

Medlem

Meh.. Fick beta mycket igår, kul spel första två timmarna sen börjar man märka att man tröttnat så otroligt på kartan. Hoppas det inte blir nån battlefront effekt på spelet.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Hittar den inte på Xbox Store. Ej tillgänglig står det.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Av de 8a senaste nyheterna handlar 6st om B1, seegt!

Medlem
Skrivet av humziz:

Av de 8a senaste nyheterna handlar 6st om B1, seegt!

Är ju bra för B1 är naaaajs!

Medlem

Här ska testas på pc, skönt o vara ledig par dagar från jobbet , legion o nu bf1 betan hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Najs, där har man motivation till att bli klart med jobbet så fort som möjligt för idag.

Medlem

Spelet kraschade efter 1 minut, ingen vidare början...

Medlem
Skrivet av humziz:

Av de 8a senaste nyheterna handlar 6st om B1, seegt!

är väl intressant med en världkrigsshooter? Det finns ju ingen sedan innan. Oh wait.

Medlem

Jag har inga problem med gameplay eller grafik på varken Battlefield eller Call of Duty.

Däremot att de ger ut ett nytt spel varje år där alla spelare likt flock får följer efter herden gör mig vansinnig och fått mig att sluta spela helt båda dessa spel.

Jag önskade att något av de franchisen hade något bestående, som Counter Strike så man pallade av att investera tid i spelen. Nu vet man att all tid man investerar för att bli bättre, eller "levevla" upp kommer försvinna om 12 månader när det nya kommer ut som dessutom har mer DLC än föregående som man också ska köpa.

Geeks Gaming
Skrivet av Krayze:

Meh.. Fick beta mycket igår, kul spel första två timmarna sen börjar man märka att man tröttnat så otroligt på kartan. Hoppas det inte blir nån battlefront effekt på spelet.

Tror inte det blir samma effekt som Battelfront då här finns riktiga servrar så man själv får välja vilken karta man vill spela och vilken game mode.

Tycker BF1 betan är jätte kul. Saknar fortfarande massa saker från BF2 :/ Typ som att man måste tillbaka till basen för att reparera flyg och annat. Commandern som fanns i BF2.
Men men gillar dom går tillbaka i tiden. Så jävla trött på moderna krig och near future skräp.

Medlem

Hur hittar man det till PS4?

Medlem
Skrivet av papaz1:

Däremot att de ger ut ett nytt spel varje år där alla spelare likt flock får följer efter herden gör mig vansinnig och fått mig att sluta spela helt båda dessa spel.

Jag saknar samarbetstänket som fanns kring BF2 och som jag anser gjorde det så populärt. Hade man förbättrat förutsättningarna för samarbete hade det säkerligen blivit en hit!

Medlem

Hoppade in och spelade 15 min eller så sen hoppade jag ut igen. Trevlig grafik men kände inget sug att fortsätta spela. Ska göra ett nytt försök senare eller imorgon.

Medlem
Skrivet av spel_15:

Hur hittar man det till PS4?

Jag gick in på ps store ,search skrev in battlefield

Medlem

vilka mogna personer det är som spelar nu lol skriker sig hesa över dålig prestanda, typ kanske fixa bättre dator;)

Dessa karto var iaf hyffsat optimerade några ställen som hade fastna i grafiken bug men minimalt..

Det jag kände var att laget måste verkligen jobba ihop om dom ska ta ut pansarvagnar dom är rätt op annars..

Nu var det mer skrik över att dom var op men ingen bytte klasser för att ta ut dom doh..

Jag hoppas på bra privata servrar med bra aktiva admin, ogillar servrar där folk kan bete sig som skit o inget händer..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av sky one:
Skrivet av spel_15:

Hur hittar man det till PS4?

Jag gick in på ps store ,search skrev in battlefield

TACK FÖR HJÄLPEN

Medlem

Trevligt av dem att maila en kod till mig.

Medlem
Skrivet av Krayze:

Meh.. Fick beta mycket igår, kul spel första två timmarna sen börjar man märka att man tröttnat så otroligt på kartan. Hoppas det inte blir nån battlefront effekt på spelet.

Jag upplevde samma sak... rundorna utspelar sig nästan identiskt varje gång och det blir väldigt fort tjatigt. Den där dynamiska känslan från äldre BF spel verkar helt borta. Om man kan bli så trött på kartan/spelet som jag blev på en dag så bådar det inte gott för full release för min del.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Spelet kraschade efter 1 minut, ingen vidare början...

Tur att det är en beta då


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Inaktiv

Känns som att en skärm med högre upplösning än 1080p snart börjar bli nödvändigt. Väldigt svårt att se vad som händer på avstånd med alla ljuseffekter, rök och sandstormar. Ser väldigt grötigt ut. Man vill liksom pinchgreppa skärmen som en telefon och göra allting större.

Medlem

Sniper spel som vanligt.

Medlem

Om någon\några på PC vill göra en squad o lira så e jag på

Medlem
Skrivet av Notumforce:

vilka mogna personer det är som spelar nu lol skriker sig hesa över dålig prestanda, typ kanske fixa bättre dator;)

Dessa karto var iaf hyffsat optimerade några ställen som hade fastna i grafiken bug men minimalt..

Det jag kände var att laget måste verkligen jobba ihop om dom ska ta ut pansarvagnar dom är rätt op annars..

Nu var det mer skrik över att dom var op men ingen bytte klasser för att ta ut dom doh..

Jag hoppas på bra privata servrar med bra aktiva admin, ogillar servrar där folk kan bete sig som skit o inget händer..

Det är dåligt optimerat för vissa. Har gtx 970 och kan inte spela på någon setting vid vissa tillfällen. På Ultra får jag 90fps men drops till 7fps och på low får jag likaså drops till 7fps. Detta har alltså ingenting med datorn att göra, snarare dålig optimering i betastadiet. En kompis har ett 1070 och får inga problem alls, kanske något fel på optimeringen för 900-serien?

Medlem

Tyvärr kommer inte detta slå alls. För segt och tråkigt med ww1 vapen, känns som att spela "Codename Eagle" från 1999.

Kommer floppa fett.


signatur

"kan inte Connecta till EA servern"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kan inte connecta heller längre...funkade igår...och imorse...

samma här kan inte connecta

Medlem
Skrivet av cammo:

Tyvärr kommer inte detta slå alls. För segt och tråkigt med ww1 vapen, känns som att spela "Codename Eagle" från 1999.

Kommer floppa fett.

Det är precis det jag har saknat personligen!

123
Skriv svar