Robot
Gears of War 4

Sågklingor och blod i all ära – men frågan är om det hjälper mot en svårt intetsägande avkomma.

#bubble-bobble, #gears-of-war, #gears-of-war-4


Medlem
Gears of War 4

Svar: Ja. Självklart ska marcus son vara med lixom. De är sådär hollywood töntigt nästan. Kanske är skitbra vem vet men mina spekulationer säger att detta kmr vara en av de sämre spelen i serien.

Medlem

Kan inte vara sämre än 4:an iaf.

Avstängd

Årets skjutare utan tvekan.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Kan inte vara sämre än 4:an iaf.

Detta är väl fyran? Eller tänker du på spinoffen judgement?

Avstängd

Tröttnade på denna spelserie efter att ha spelat ettan och halva tvåan. Samma nötiga gameplay samt en väldigt tråkig story och detta ser ju inte ut att ha ändrats ett dugg heller


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

De gamla karaktärerna var töntiga - I mean, de var karikatyrer av arga actionhjältar. Så länge de är roliga tycker jag det är okaj

Skribent
Skrivet av DarkZide8:

De gamla karaktärerna var töntiga - I mean, de var karikatyrer av arga actionhjältar. Så länge de är roliga tycker jag det är okaj

Absolut. Men problemet är väl att av det jag fått se hittills är de inte roliga utan anonyma.
En förtitt är en förtitt, dock. Vi får se.

Gears of War har alltid varit bra, men har aldrig varit intresserad av MP-läget.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Gears of War har alltid varit bra, men har aldrig varit intresserad av MP-läget.

Du menar online-matcher, eller co-op? Online spelade jag en del i första spelet, men tröttnade sedan.

Skrivet av herrkilman:
Skrivet av walter_iego:

Gears of War har alltid varit bra, men har aldrig varit intresserad av MP-läget.

Du menar online-matcher, eller co-op? Online spelade jag en del i första spelet, men tröttnade sedan.

Jag kanske var lite luddig, jag menade bara MP-matcher. Co-Op är säkert kul, har dock aldrig testat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Håller med om att kvalitén på de nya karaktärerna inte verkar hålla samma nivå som Marcus Fenix, Dominic osv. Själv älskade jag alla 3 GoWspelen, Läst böckerna av Karen Traviss ett flertal gånger och hoppas det kommer komma ut ännu en i samband med GoW 4.

GoW har alltid varit en av giganterna för mig tillsammans med Mass Effect, Dark Souls, Fallout, Elder scrolls med flera.

Med det sagt så hoppas jag att min kärlek för serien gör mig döv för alla fåniga one liners och själlösa personligheter så jag dreglandes kan leva mig in i kaoset igen.

Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Winzi:

Kan inte vara sämre än 4:an iaf.

Detta är väl fyran? Eller tänker du på spinoffen judgement?

Ja, det tänkte jag på.,.. blev en 4:a bara i farten.. men fan vad Judgement sög...

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Gears of War har alltid varit bra, men har aldrig varit intresserad av MP-läget.

MP var (är?) svinkul om du lirar Horde Mode. 3:ans Beast Mode var också kul, fick man lov spela som Locusts och deras monster-varelser.

Medlem

Kommer man vara tvungen att ha windows 10 för det här spelet?

1
Skriv svar