Nvidia snyggar upp Fallout 4 med egna modden Vault 1080

Robot
Nvidia snyggar upp Fallout 4 med egna modden Vault 1080
Gen
Medlem
Nvidia snyggar upp Fallout 4 med egna modden Vault 1080

Intressant reklam för GTX1080...eller så förespråkas 1080p upplösning

Medlem

Genialiskt! Måste skaffa nytt kort pronto!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Nice. Men den borde ju funka bra med med 1070-kort också


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Svårt att få det snyggt med denna ny-gamla motor.

Gnällkuk

Det här var nog en av de mer fiffiga och smarta PR-kampanjerna jag sett på ett tag


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kommer man kunna använda denna till ps4:an sen eller är det helt befängt?

Medlem

Gör modden en overhaul och själva spelet och dess DLC paket snyggare eller bara det egengjorda banorna ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Kommer man kunna använda denna till ps4:an sen eller är det helt befängt?

Det är tyvärr helt befängt

Medlem

Det är fine och allt, jag gillar det. Men jag gillar inte att Achivments etc stängs av när man använder en mod som den här. Extremt löjligt. :-/


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Det är fine och allt, jag gillar det. Men jag gillar inte att Achivments etc stängs av när man använder en mod som den här. Extremt löjligt. :-/

Finns en mod som hjälper mot det. På fallout 4 nexus siten. Orkar inte länka nu då jag sitter med en padda löl.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:
Skrivet av Struggle:

Det är fine och allt, jag gillar det. Men jag gillar inte att Achivments etc stängs av när man använder en mod som den här. Extremt löjligt. :-/

Finns en mod som hjälper mot det. På fallout 4 nexus siten. Orkar inte länka nu då jag sitter med en padda löl.

Iofs det har du rätt i, har hört om det, men jag är osäker om det fungerar i senaste versionen. Tack för tipset/påminelsen dock!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av UggleMannen:
Skrivet av Struggle:

Det är fine och allt, jag gillar det. Men jag gillar inte att Achivments etc stängs av när man använder en mod som den här. Extremt löjligt. :-/

Finns en mod som hjälper mot det. På fallout 4 nexus siten. Orkar inte länka nu då jag sitter med en padda löl.

Iofs det har du rätt i, har hört om det, men jag är osäker om det fungerar i senaste versionen. Tack för tipset/påminelsen dock!

Den fungerar fint i senaste versionen.

1
Skriv svar