Hög EA-chef sänker hoppet om en Mass Effect-remaster

Robot
Hög EA-chef sänker hoppet om en Mass Effect-remaster
Medlem
Hög EA-chef sänker hoppet om en Mass Effect-remaster

Dom vill inte förlora fokus på Andromeda bara.

Medlem

Mess Effect. Ha!

Medlem

Den * höga chefen * borde ta ner lite på drogerna.

Hoppas det kommer ett, mass effect är ett av spelen jag definitivt skulle vilja se som remake/remastered.

Medlem

för min del bryr jag mig inte om en re-make tycker dom ska fokusera på andromeda istället.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

för min del bryr jag mig inte om en re-make tycker dom ska fokusera på andromeda istället.

Hade velat hålla med dig. Men jag är rädd att de inte lyckas skapa en lika fängslande värld och karaktärer i den nya spin-offen. Andromeda har mycket att leva upp till.

Medlem

För de som har PC versionen av första spelet kan jag rekommendera Mass Effect 1 Updated/Improved Texture Mod

Medlem

Ha, Fifa, NHL etc bör ses som "remasters", varje år minimala förändringar.
Fifa 01-17?
NHL 01-17?
Madden XX-XX?

Medlem
Skrivet av Jaaay2k:

Ha, Fifa, NHL etc bör ses som "remasters", varje år minimala förändringar.
Fifa 01-17?
NHL 01-17?
Madden XX-XX?

Jag antar att du inte är speciellt intresserad av sportspel, men för info så har NHL och FIFA spelen kommit ut årligen sedan -93.

Eller menade du att dom förändrades fram till 2001 och därefter har det bara varit minimala förändringar?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

KoP
Medlem

Bra. Jobba på nya spel istället för att kränga halvgamla spel.

Medlem

Gillar världen de skapade i ettan, men tycker ändå hela spelserien som spel och "story" är duktigt överskattat. Lite som att älska Star Wars men man kan ändå tycka att filmerna i mångt och mycket är rätt töntiga (jämfört med den mer "gråa" världen i den gamla republiken exempelvis).

Hade kunna bli grym film eller TV-serie (med rätt budget och folk bakom styrspaken). Fler spel borde bli TV-serier istället för filmer.

Medlem

Dom flesta företag som gör remakes eller remasters gör det inte själva utan anlitar någon. Ser inte varför det inte skulle vara en möjlighet för EA. Märklig ursäkt kan jag tycka.

Medlem

Borde inte titeln vara mer enligt orden "Högt uppsatt". Den nuvarande känns som en missbrukad... ehm missledande titel.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

1
Skriv svar