Här är de läckra miljöerna du kommer besöka i Final Fantasy XV

Robot
Här är de läckra miljöerna du kommer besöka i Final Fantasy XV
Medlem
Här är de läckra miljöerna du kommer besöka i Final Fantasy XV

Och där gick vill ha begäret igenom taket!

Medlem

Är det bara jag.. men det hackar satan när det är mer än "natur" på filmen.. 15fps typ

Medlem

Tycker det ser "för realistiskt" ut. Spelet heter Final Fantasy, men här ser det mest ut som ett fotorealistiskt Venedig med lite fantasy-element. Spelet kan fortfarande bli kul, men miljöerna drar inte in mig riktigt än.

Medlem
Skrivet av Caravaggio:

Tycker det ser "för realistiskt" ut. Spelet heter Final Fantasy, men här ser det mest ut som ett fotorealistiskt Venedig med lite fantasy-element. Spelet kan fortfarande bli kul, men miljöerna drar inte in mig riktigt än.

Tycker själv att det sett för orealistiskt ut i de senare spelen. FF1-6 + 9 hade någon medeltidsliknande stil som jag gillade, 7:an och 8:an liknade mer 15 med mer realistiska miljöer, vilket jag också gillade !

Wow...


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Gnällkuk
Skrivet av DaDuke:

Är det bara jag.. men det hackar satan när det är mer än "natur" på filmen.. 15fps typ

Nej, det hackar rejält på sina håll och det är även ett problem som spelet dragits med ett tag. Får hoppas de kan rätta till problemet eller att det inte skulle märkas annars än vid sådana här kamerapanoreringar.

Däremot går det över mitt förstånd varför man väljer att köra real-time i ett sånt här demo, det är ju knappast något som är till gagn för spelet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Efter att ha sett Kingsglaive så vill jag få hoppa in och spela så jäkla gärna. Hoppas verkligen att Square Enix tar en allvarlig koll på PC efter konsolsläppet.

Medlem

Kingsglaive var helt underbar så är mer hypad för spelet nu, kanske inte bra att överhypa men screw it.

Gen
Medlem

Det MÅSTE ju komma till PC annars jävlar!

Medlem

Fan att det skulle bli försenat, vill ha det nu!..

k3m
Medlem

det här ser mycket snyggare ut än deras demo. demot är fult, hackigt, barnsligt. jag fattar inte vad Squeenix sysslar med? jag hoppas detta blir fantastiskt, fast jag har mina tvivel. kommer dock vänta på användarrecensionerna innan jag avgör att spela det.

1
Skriv svar