Lindsay Lohan förlorade mot Rockstar

Robot
Lindsay Lohan förlorade mot Rockstar

Domstolen tyckte inte heller att de använt hennes utseende.

#grand-theft-auto-v


Medlem
Lindsay Lohan förlorade mot Rockstar

Hon är så jävla pank thats why. Jävlar vad sliten hon har blivit, är ju fan lika fräsch som Trevor...

Gen
Medlem
Skrivet av vuze2143:

Hon är så jävla pank thats why. Jävlar vad sliten hon har blivit, är ju fan lika fräsch som Trevor...

Hon var riktigt fin förr i tiden. Drugs are bad!

Medlem
Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hon är ju dock väldigt lik Trevors mamma. Dags för ny stämning!

Medlem

Damaged Hollywood goods is damaged Hollywood goods.

Medlem

Får inte hon betala rättegångskostnaderna nu när hennes parti förlorade, någon som vet hur det fungerar?


signatur

Game long and prosper

MEG
Medlem

Inte oväntat...


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv

Jag trodde det var bevisat och allmän kännedom att det faktiskt var Shelby Welinder som stod modell för bilderna i fråga. Ganska säker på att hon även bekräftat det själv.

Avstängd

Skulle vilja se någon stämma Valve för Gordon Freeman.

Jag kan ju se att nån liknar honom i verkligheten.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag trodde det var bevisat och allmän kännedom att det faktiskt var Shelby Welinder som stod modell för bilderna i fråga. Ganska säker på att hon även bekräftat det själv. http://cloud.attackofthefanboy.com/wp-content/uploads/2013/03...

Fast på den bilden är det Kate Upton? Står till och med i länken.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Thane:
Skrivet av grollo_92:

Jag trodde det var bevisat och allmän kännedom att det faktiskt var Shelby Welinder som stod modell för bilderna i fråga. Ganska säker på att hon även bekräftat det själv. http://cloud.attackofthefanboy.com/wp-content/uploads/2013/03...

Fast på den bilden är det Kate Upton? Står till och med i länken.

Ja, kvinnan på bilden är Kate Upton. Folk på reddit var övertygade om att Upton var modellen man använde innan man visste. Vet inte varför grollo_92 länkade den.

Det han skriver om Shelby Welinder stämmer emellertid.

Medlem

Hahaa! in her face! hon har ju inte alla indianer i kanoten alltså, hoppas hon får stå för alla omkostnader runt detta.

Medlem

Bilden ser mest ut som en stereotyp blondin, vilket det förmodligen ska se ut som. När alla de här kändisarna råkar sträva efter att se ut som en stereotyp blondin är det klart att det kommer råka likna någon, speciellt med tanke på att en tung sminkning i princip gör att man ser likadan ut.

1
Skriv svar