Fulllt ös när Forza Horizon 3 visas upp med 12 minuter gameplay

Robot
Fulllt ös när Forza Horizon 3 visas upp med 12 minuter gameplay
Medlem
Fulllt ös när Forza Horizon 3 visas upp med 12 minuter gameplay

Varför thirdperson :/

Medlem

Samma identiska gameplay "loop" av bilar och race som e3 och gamescom... hmm..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av adde111:

Varför thirdperson :/

I filmen syns även andra förarvyer, så det går att ändra:
8:16 Driver
9:40 Bumper


signatur

autograph

Medlem

Kommer att köpa till pc!


signatur

autograph

Gnällkuk
Skrivet av autograph:

Kommer att köpa till pc!

Samma här. Aldrig ägt en Xbox men alltid varit sugen på Forza. Hoppas att det här spelet är en bättre arkadracer än vad floppen NFS 2015 var.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Najs med PC-port!

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av autograph:

Kommer att köpa till pc!

Samma här. Aldrig ägt en Xbox men alltid varit sugen på Forza. Hoppas att det här spelet är en bättre arkadracer än vad floppen NFS 2015 var.

Glöm inte The Crew...


signatur
Avstängd
Skrivet av tricky:
Skrivet av autograph:

Kommer att köpa till pc!

Samma här. Aldrig ägt en Xbox men alltid varit sugen på Forza. Hoppas att det här spelet är en bättre arkadracer än vad floppen NFS 2015 var.

Windows Srore uppdaterades precis med förhandbokningar. Jag har redan förbokat GoW4. Ett tips till er gubbar och gummor. Köp presentkort online billigt.

Medlem
Skrivet av Pungvred:
Skrivet av tricky:
Skrivet av autograph:

Kommer att köpa till pc!

Samma här. Aldrig ägt en Xbox men alltid varit sugen på Forza. Hoppas att det här spelet är en bättre arkadracer än vad floppen NFS 2015 var.

Windows Srore uppdaterades precis med förhandbokningar. Jag har redan förbokat GoW4. Ett tips till er gubbar och gummor. Köp presentkort online billigt.

Vart köper du sdessa presentkort då? Kinguin?


signatur
Medlem

Bara i windows store?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av tricky:
Skrivet av autograph:

Kommer att köpa till pc!

Samma här. Aldrig ägt en Xbox men alltid varit sugen på Forza. Hoppas att det här spelet är en bättre arkadracer än vad floppen NFS 2015 var.

Glöm inte The Crew...

Testade The Crew via Games for Gold efter att spenderad månader i FM2.. Klarade max 30 min innan jag raderade skiten. Har inte testat NFS 2015, men om det ens är i närheten av TheCrew eller smörjan som var NFS Hot-Pureshit så finns är det nog goda chanser att FH3 är ett något bättre spel..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Är väldigt hypad inför det här spelet. Men skulle aldrig någonsin tänka mig att förhandsboka ett spel. Speciellt inte spel som enbart går att köpa från Windows Store. Har varken ingen aning om spelet lär ha fullt stöd för ratt och multi-monitor. Och Inte heller VR för de som vill spela med det på PC.

Medlem

Ser riktigt trist ut. Dirt rally rekommenderas varmt.

Gnällkuk
Skrivet av floke:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av tricky:
Skrivet av autograph:

Kommer att köpa till pc!

Samma här. Aldrig ägt en Xbox men alltid varit sugen på Forza. Hoppas att det här spelet är en bättre arkadracer än vad floppen NFS 2015 var.

Glöm inte The Crew...

Testade The Crew via Games for Gold efter att spenderad månader i FM2.. Klarade max 30 min innan jag raderade skiten. Har inte testat NFS 2015, men om det ens är i närheten av TheCrew eller smörjan som var NFS Hot-Pureshit så finns är det nog goda chanser att FH3 är ett något bättre spel..

The Crew och NFS 2015 är väldigt olika, finns inte mycket likheter spelen emellan. Rebooten Hot Pursuit är dock ett av de spelen jag haft mest kul med. Ett klockrent spel i mina ögon, däremot är det inte så mycket NFS som man var van vid från tidigare titlar men annars ett riktigt bra spel som skördat stora framgångar


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

2an var klockren och klart överlägsen NFS 2015. 3an ser ut att följa i samma spår.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av floke:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av tricky:
Skrivet av autograph:

Kommer att köpa till pc!

Samma här. Aldrig ägt en Xbox men alltid varit sugen på Forza. Hoppas att det här spelet är en bättre arkadracer än vad floppen NFS 2015 var.

Glöm inte The Crew...

Testade The Crew via Games for Gold efter att spenderad månader i FM2.. Klarade max 30 min innan jag raderade skiten. Har inte testat NFS 2015, men om det ens är i närheten av TheCrew eller smörjan som var NFS Hot-Pureshit så finns är det nog goda chanser att FH3 är ett något bättre spel..

The Crew och NFS 2015 är väldigt olika, finns inte mycket likheter spelen emellan. Rebooten Hot Pursuit är dock ett av de spelen jag haft mest kul med. Ett klockrent spel i mina ögon, däremot är det inte så mycket NFS som man var van vid från tidigare titlar men annars ett riktigt bra spel som skördat stora framgångar

Hm.. kanske inte var NFS:HP jag testade. Har för mig att det var den som finns i EA-Vault men det kanske var en annan av alla NFS. Det fanns ingen cockpitvy har jag för mig.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av floke:
Skrivet av tricky:
Skrivet av floke:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av tricky:
Skrivet av autograph:

Kommer att köpa till pc!

Samma här. Aldrig ägt en Xbox men alltid varit sugen på Forza. Hoppas att det här spelet är en bättre arkadracer än vad floppen NFS 2015 var.

Glöm inte The Crew...

Testade The Crew via Games for Gold efter att spenderad månader i FM2.. Klarade max 30 min innan jag raderade skiten. Har inte testat NFS 2015, men om det ens är i närheten av TheCrew eller smörjan som var NFS Hot-Pureshit så finns är det nog goda chanser att FH3 är ett något bättre spel..

The Crew och NFS 2015 är väldigt olika, finns inte mycket likheter spelen emellan. Rebooten Hot Pursuit är dock ett av de spelen jag haft mest kul med. Ett klockrent spel i mina ögon, däremot är det inte så mycket NFS som man var van vid från tidigare titlar men annars ett riktigt bra spel som skördat stora framgångar

Hm.. kanske inte var NFS:HP jag testade. Har för mig att det var den som finns i EA-Vault men det kanske var en annan av alla NFS. Det fanns ingen cockpitvy har jag för mig.

Antagligen Rivals, vilket inte var lika roligt som Hot Pursuit enligt mig iaf. Synd att Bizarre inte fick möjligheten att testa på att göra ett NFS-spel med, men men, många utav dom jobbar med Forza Horizon-spelen. så det är väl deras version utav NFS typ.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Förbokade det (till pc) idag!


signatur

autograph

Medlem
1
Skriv svar