Vi har släppmånad för tredje säsongen av Telltales The Walking Dead!

Medlem
Vi har släppmånad för tredje säsongen av Telltales The Walking Dead!

Clementineeee !

Andra säsongen var okej, men slutet på första var helt enkelt superbt.

Till och med en hårdför man som jag fick tårar i ögonen när jag bad Clementine att slå ihjäl Lee för att inte bli förvandlad till en vedervärdig Zombie.

Medlem
Medlem
Skrivet av schmuttah:

Clementineeee !

Andra säsongen var okej, men slutet på första var helt enkelt superbt.

Till och med en hårdför man som jag fick tårar i ögonen när jag bad Clementine att slå ihjäl Lee för att inte bli förvandlad till en vedervärdig Zombie.

Slå ihjäl? Hon hade pistol på min genomspelning. Fanns det fler vapen man kunde ta med sig till slutet?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av schmuttah:

Clementineeee !

Andra säsongen var okej, men slutet på första var helt enkelt superbt.

Till och med en hårdför man som jag fick tårar i ögonen när jag bad Clementine att slå ihjäl Lee för att inte bli förvandlad till en vedervärdig Zombie.

Slå ihjäl? Hon hade pistol på min genomspelning. Fanns det fler vapen man kunde ta med sig till slutet?

Kanske var en pistol, hon tog i alla fall livet av Lee

Var flera år sedan jag lirade det. Inget ögonblick i säsong 2 kom iallafall i närheten av den scenen i säsong 1.

KoP
Medlem

Det. Var. På. Tiden. Jippi! Och November är ju snart! Och hoppas vi inte får vänta allt för länge emellan episoderna.

Medlem

Jag kommer inte ihåg

men enligt bilden ovan så har hon förlorat ett finger, är det något som hände i sesong 2?

Medlem

Som de flesta andra så måste jag bara säga att säsong 1 var bland de bästa spelupplevelserna jag haft, och jag blev enormt besviken på säsong 2 faktiskt. Typ en 3:a eller kanske to m en 2:a i FZ-betyg från mig. Säsong 1 var dock en klar 5:a

Har inte lika höga förhoppningar på säsong 3 som inför säsong 2, men de är ändå ganska höga

Medlem
Skrivet av dennan27:

Jag kommer inte ihåg

men enligt bilden ovan så har hon förlorat ett finger, är det något som hände i sesong 2?

Ja, har för mig att det kan hända i säsong 2. Eller så minns jag helt fel.

Medlem

Håller med många föregående angående 1:an och 2:an.

Där 1:an fullständigt briljerade höll jag många gånger på att sluta spela 2:an eftersom allt kändes oengagerande och hopplöst. Typ att det spelade ingen roll vad jag valde då de ändå skulle förolyckas senare. Ska 3:an bli bättre får de allt lägga in mera hopp och ljus i historien.

Medlem

Yes! Kan knappt vänta med att storböla för en tredje gång

1
Skriv svar