Slutet är nära för Battlefield 1-betan

Robot
Slutet är nära för Battlefield 1-betan
Medlem
Slutet är nära för Battlefield 1-betan

Förvånad att det inte fanns ett "jag hade redan förbokat innan betan" alternativ

Medlem

Är inte förvånad alls, kändes väääldigt mycket som Battlefront, var inte riktigt något jag gillade tyvärr....

Redaktör
Skrivet av Blackwolfe:

Förvånad att det inte fanns ett "jag hade redan förbokat innan betan" alternativ

Då får man ta sig i kragen och avboka.


signatur
Medlem

Gillar faktiskt att man kan öppna och stänga dörrar, oh the trolling possibilities...

Hoppas bara på Hardcore mode så är saken biff, och en billig version av Premium (eller vad det nu kallas) hos kinguin eller liknande

Medlem

Samma som med Totte här, mitt köp ligger helt och hållet på om det får Hardcore eller ej.

Medlem

Blev jävligt sugen på köp må jag säga, men man får väl se hur det blir närmare release.

Avstängd

Bästa Battlefield betan någonsin spelat.

Blir definitivt att boka!

Medlem

Deras prislapp är helt efterbliven, så köper nog enbart om det är något hyffsat pris på gråmarknaden

Medlem

Väldigt besviken. Inte i närheten av vad ett Battlefield ska vara. Menmen, man kan inte få allt.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Blackwolfe:

Förvånad att det inte fanns ett "jag hade redan förbokat innan betan" alternativ

Då får man ta sig i kragen och avboka.

Avboka? Nä.

Medlem

Jag gillade det faktiskt, trodde att jag skulle hata det. Lägg till hardcore mode och jag är på.

Medlem

Ganska coolt att åka med tåget o eliminera alla flygplan haha dom hade ingen chans, väldigt kul annars

Medlem

Laddade ned det, men krånglade så mycket när man skulle komma in på en server att jag gav upp. Hann spela 3 minuter. Passar nog denna också. Fortfarande mer kul med insurgency och squad.

Medlem
Skrivet av chrille_1994:

Ganska coolt att åka med tåget o eliminera alla flygplan haha dom hade ingen chans, väldigt kul annars

Jo, sen att det lag som får tåget ändå förlorar för det mesta är en annan femma

Medlem

Många som vill ha hardcore (jag å). Ni som är insatta, är det stor chans att det kommer vara ett alternativ? Ser att bf4 har det iaf. I betan, när man ser på serverinfo finns det ju en massa alternativ, så det är väl upp till servern att ställa in det? Vet inte hur det funkar med bf, om det är privata servrar lr vad men isf om man hittar bra privata hardcore-servrar går min villha-procent från 82 till 93.

Medlem

Det var bara "meh"


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Tycker spelet är på tok för dyrt, 679 ? wtf, + 500 kr för premium ?
När man kan köpa sig ett hyffsat chassi för samma peng så tycker jag det är way 2 much.

Skrivet av hugoqqqq:

Är inte förvånad alls, kändes väääldigt mycket som Battlefront, var inte riktigt något jag gillade tyvärr....

Var ju ett jävla liv på att Battlefront var en moddad version av Battlefield så allt borde ju vara helt okej nu då.
Alla spel som DICE släpper verkar ju i slutändan påminna om ett tidigare Battlefield.

Medlem
Skrivet av hugoqqqq:

Är inte förvånad alls, kändes väääldigt mycket som Battlefront, var inte riktigt något jag gillade tyvärr....

Har spelat Battlefront och tyckte verkligen det inte var något som påminde mig om det förutom ökenbanan..

Medlem

Deltog inte, men kollade på när vissa youtubers testade det. Ser rätt häftigt ut men det är nog inget för mig. (Sagt det förr, jag är inte så värst pepp på WW1/WW2 spel. Kul för de som är dock!)

FML
Medlem
Skrivet av Luciphear:

Deltog inte, men kollade på när vissa youtubers testade det. Ser rätt häftigt ut men det är nog inget för mig. (Sagt det förr, jag är inte så värst pepp på WW1/WW2 spel. Kul för de som är dock!)

Inga ursäkter, bara att delta. Youtube gör ingen visare. Go go

Medlem

Jag betalade 348 för bf1. man behöver ju inte köpa på Origin, Likaså med bf3 köpte jag för runt 400+400 för premium men då inte på origin. så sluta kolla där är bara svindyrt.

Skrivet av Loltron:

Tycker spelet är på tok för dyrt, 679 ? wtf, + 500 kr för premium ?
När man kan köpa sig ett hyffsat chassi för samma peng så tycker jag det är way 2 much.

Medlem

Spelet släppts den 13 oktober för dom som har köpt delux edition och är EA access medlemmar. 18e okt, om man endast har köpt digital delux, annars 21a.

https://www.battlefield.com/news/article/battlefield-1-beta-a...


signatur

Tycker nu helt plötsligt att "Battlefield Hardline" är roligt. Förvirrad much (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av kentxy:
Skrivet av Luciphear:

Deltog inte, men kollade på när vissa youtubers testade det. Ser rätt häftigt ut men det är nog inget för mig. (Sagt det förr, jag är inte så värst pepp på WW1/WW2 spel. Kul för de som är dock!)

Inga ursäkter, bara att delta. Youtube gör ingen visare. Go go

Haha, nej tack. Jag orkar verkligen inte med krigsspel som utspelas i den tidsåldern. Jag är en av de där tråkiga människorna som gillar framtidsscenarion, laservapen och moderna flygfordon.

Medlem

Det blir nog ett köp, men inte vid release utan när prislappen tappat några hundringar.

Gnällkuk

Har haft kul med betan men conquest kändes totalt meningslöst. Det var bara ett enda stort virrvarr och då och då spawnades man utan vapen. Kartan är alldeles för stor för att fungera med random plebs.

Rush var dock riktigt kul stundtals, lite för mycket öppna ytor bara på den här kartan vilket ledde till att man ibland kunde ha nästan bara snipers. Tanksen blev för op för pub, krävdes för mycket samarbete för att det skulle fungera bra.

I en öppen beta är det här med samarbete inte så mycket som händer vilket gör att det tenderar bli en del matcher där man antingen fastnar helt eller bara totalt springer över motståndarlaget.

Känns dock som om det finns potential i denna till skillnad mot swbf. Blir nog ett köp men om det är vid launch är det garanterat gråzonsnyckel som gäller. Priserna är hutlösa.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hardcore = köp

Medlem

Jag är lite kluven, jag gillar att det är lite mer fast-pace och gameplayet känns bra men mängden snipers jag stötte på avskräcker mig lite från att köpa. Jag kan ha haft otur med den typen av spelare, för sniping passar inte mig alls - och när man inte har något praktiskt att kämpa emot den klassen med så är det lika bra att vara åskådare.

Dem rundor jag har kört så har banan varit så sönderbombad att det i praktiken inte hade något cover att använda vilket gör avancering omotiverande.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

123
Skriv svar