Nordisk dominans när de snyggaste fragsen från Quakecons Quakeworld-turnering visas upp

Robot
Nordisk dominans när de snyggaste fragsen från Quakecons Quakeworld-turnering visas upp

Locktar och Locust vet hur man handskas med ett raketgevär.

#quakeworld


Gnällkuk
Nordisk dominans när de snyggaste fragsen från Quakecons Quakeworld-turnering visas upp

98% av videon var aerowalk med quad, det är givetvis fortfarande imponerande att bevittna deras aimbot-liknande skils men det blev lite för enformigt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ni borde länka till finalen i QL i stället, det är typ en av dom sjysstaste quakematcherna jag sett på länge, den var grym.

Skitsamma, jag länkar den själv

Ps. Jag har ju då gjort silvernyckeln på Elder, så nu vet ni det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

rot
Medlem

Men dom hade väl ändå kunnat valt någon låt som inte är helt totalt skit? Rätt ospännande highlights i övrigt.

Medlem

Min takeaway är dom bara fötterna i slutet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Ni borde länka till finalen i QL i stället, det är typ en av dom sjysstaste quakematcherna jag sett på länge, den var grym.

Skitsamma, jag länkar den själv

https://www.youtube.com/embed/tCkP5oUigWc

Ps. Jag har ju då gjort silvernyckeln på Elder, så nu vet ni det.

Meh, var ju mitt kvällstips!


signatur
Medlem

Synd att det är ett så trist spel att titta på bara


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Gnällkuk
Skrivet av Dunder:

Synd att det är ett så trist spel att titta på bara

Vik hädan din sate. QW är och förblir det bästa fps-spelet genom alla tider. Att se senseis smida shaften upp i rektum utan att knappt missa en cell och se de flyga fram över kartorna är episkt. Punkt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Newklear:

Synd att det är ett så trist spel att titta på bara

Vik hädan din sate. QW är och förblir det bästa fps-spelet genom alla tider. Att se senseis smida shaften upp i rektum utan att knappt missa en cell och se de flyga fram över kartorna är episkt. Punkt.

QW offrade mycket av den sköna känslan i NetQuake så jag håller inte riktigt med, klassiska Quake är världens bästa FPS.
Så old school är jag.

När man ser vilket högtryck det är i de här matcherna inser jag varför jag inte spelar längre, skulle inte ha en suck mot dagens spelare hehe.

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Newklear:

Synd att det är ett så trist spel att titta på bara

Vik hädan din sate. QW är och förblir det bästa fps-spelet genom alla tider. Att se senseis smida shaften upp i rektum utan att knappt missa en cell och se de flyga fram över kartorna är episkt. Punkt.

Visst, det kan vara kul att spela med polare, men att titta på det är ju görtrist


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar