Ny, extremt våldsam trailer för skräckliret Friday the 13th

Robot
Ny, extremt våldsam trailer för skräckliret Friday the 13th
Medlem
Ny, extremt våldsam trailer för skräckliret Friday the 13th

Mysigt. Är det som L4D spelen där en grupp människor skall fly igenom en lång "hinderbana" och Jason skall jaga och döda dem?

Håller tummarna att det här blir ett bra spel.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Releasehästryttare

Meh .. Finns en film som jag personligen hade hoppats på att nån kompetent studio hade gjort spel på: The Cabin in the Woods.

Tänk möjligheterna, du och några åker till stugan (coop eller solo) och försöker ta er där ifrån och ni vet ej vilket monster som jagar er varje gång man startar spelet.

KoP
Medlem

Hade varit nice om dom hade fått loss rättigheterna att använda låten Man behind the mask av Alice Cooper istället för att göra någon halvdan kopia av låten till spelet/trailern.

Medlem

Åh, vad våldsam den var!

Medlem

Verkar ju inte så där väldigt spännande...

Medlem
Skrivet av KoP:

Hade varit nice om dom hade fått loss rättigheterna att använda låten Man behind the mask av Alice Cooper istället för att göra någon halvdan kopia av låten till spelet/trailern.

budgeten hade inte räckt till

Medlem
Skrivet av Devan:

Meh .. Finns en film som jag personligen hade hoppats på att nån kompetent studio hade gjort spel på: The Cabin in the Woods.

Tänk möjligheterna, du och några åker till stugan (coop eller solo) och försöker ta er där ifrån och ni vet ej vilket monster som jagar er varje gång man startar spelet.

Spelat Until Dawn....? Är samma monster visserligen, men story mässigt är det exakt som du beskriver

Medlem

Känns det inte väldigt Dead by deadlight?
Grafiken påminner mer om förra generationens konsoller, men vem vet, kanske kan bli kul!

Medlem
Skrivet av Devan:

Meh .. Finns en film som jag personligen hade hoppats på att nån kompetent studio hade gjort spel på: The Cabin in the Woods.

Tänk möjligheterna, du och några åker till stugan (coop eller solo) och försöker ta er där ifrån och ni vet ej vilket monster som jagar er varje gång man startar spelet.

Tänker på ett indiespel som heter Monstrum. Det är alltid ett annorlunda monster som jagar en varje gång man lirar... men ja, det är ett indie-skräckspel a la Markiplier-flavor, så gameplayet och kvaliteten är åt det hållet

Medlem

Vad handlar spelet om? Spelar man en mördare?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Vad handlar spelet om? Spelar man en mördare?

Man spelar antingen Jason eller som en av lägerledarna.

första gången ett spel får mig må illa på riktigt vet inte riktigt varför


signatur

New life, New hope

Medlem
Medlem

Snacka om explicit våld. Kommer säkert att trigga någon galning att utföra verkliga mord.

Medlem

Jag är 35 år och drömde mardrömmar i natt efter att ha sett trailern. Det var inte med Jason men det var i liknande miljöer som i trailern, fast med zombier. Det var en film, som jag till hälften medverkade i, till hälften såg på tv. Den var så hemsk att jag spydde av skräck.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Jag är 35 år och drömde mardrömmar i natt efter att ha sett trailern. Det var inte med Jason men det var i liknande miljöer som i trailern, fast med zombier. Det var en film, som jag till hälften medverkade i, till hälften såg på tv. Den var så hemsk att jag spydde av skräck.

Drömt om zombier och annat hela mitt liv. Man blir härdad efter ett tag. Nu skrämmer inget mig haha. Fredagen den 13:e är en av mina favoriter från 80-talet Jason Takes Manhattan är en av dom bästa:

Click at your own risk

Medlem

Jag blev faktiskt lite illa berörd. Har inget emot våld i spel, men på något sätt så var det lite för mycket för mig. Väldigt vivid.


signatur

Niet.

Skrivet av Theade:

Jag blev faktiskt lite illa berörd. Har inget emot våld i spel, men på något sätt så var det lite för mycket för mig. Väldigt vivid.

kännde samma sak jag vet inte riktigt varför..tror det har nått med öra hur dom dör..der ser sjukt verkligt ut


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:
Skrivet av Theade:

Jag blev faktiskt lite illa berörd. Har inget emot våld i spel, men på något sätt så var det lite för mycket för mig. Väldigt vivid.

kännde samma sak jag vet inte riktigt varför..tror det har nått med öra hur dom dör..der ser sjukt verkligt ut

Å andra sidan är det ett Jason spel. Så han mördar alltid brutalt. Då ska väl spelet vara likadan. Jag kommer nog gilla spelet.

1
Skriv svar