Här kan du se Sony avslöja nya Playstation 4

Robot
Här kan du se Sony avslöja nya Playstation 4
Här kan du se Sony avslöja nya Playstation 4

Trasig länk.. eller hemlig


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Detta kommer jag att följa. Väldigt nyfiken på "Neo". PS4 har varit gammal ett bra tag nu. Den var i och för sig gammal redan från födseln...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skribent
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Trasig länk.. eller hemlig

Åtgärdat! Tackar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Detta kommer jag att följa. Väldigt nyfiken på "Neo". PS4 har varit gammal ett bra tag nu. Den var i och för sig gammal redan från födseln...

Hur kan du vara nyfiken på Neo om du tycker att PS4 var gammal redan från födseln?
Neo lär ju vara precis lika gammal från födseln nu som PS4an var då, eftersom det finns PC-maskiner som redan nu är bättre.

Medlem
Ambassadör
Xbox

Över hela världen? Wow... haha.

"Året var 1952, flaggorna vajade i vinden och mannen till höger på bilden..."


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av CARTMAN:

Detta kommer jag att följa. Väldigt nyfiken på "Neo". PS4 har varit gammal ett bra tag nu. Den var i och för sig gammal redan från födseln...

Hur kan du vara nyfiken på Neo om du tycker att PS4 var gammal redan från födseln?
Neo lär ju vara precis lika gammal från födseln nu som PS4an var då, eftersom det finns PC-maskiner som redan nu är bättre.

That's tru.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

lol konsoler.

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Trams.

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Gäspade när jag läste "Playstation 4".

Medlem

Ska bli fint med en uppdaterad konsol till FFXV i väntan på Vega och Zen efter nyår.

Medlem

Går rykten om att konsolen kommer vara modulär...

Medlem

Stödjer den hdr?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Stödjer den hdr?

Men den ska klara av att spela upp 4k så skulle jag bli förvånad om dom inte fixar HDR.

1
Skriv svar