Här ser du Sonys pressevent live på FZ

Robot
Här ser du Sonys pressevent live på FZ
Medlem
Här ser du Sonys pressevent live på FZ

Jag är mer sugen på Remastern av Red Dead Redemption som det kokar rykten om just nu till PC!!! Ps4, XbOne


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem
Skrivet av GRiZZHARD:

Jag är mer sugen på Remastern av Red Dead Redemption som det kokar rykten om just nu till PC!!! Ps4, XbOne

Multiplayer i RDR var så jävla skoj när man lirade med polare.
Banditgäng

Medlem
Medlem

Förmodligen visar det sig väl att en uppgradering av konsolen är ett krav för att VR skall fungera någorlunda "smärtfritt" Vilket jag är helt ok med sålänge kostnaden inte blir allt för hög och att spelen levererar och inte bara är en massa tech-demos som de är till de andra VR-headseten.

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Medlem

tagga tagga RDR

Medlem
Medlem

Än har de inte nämnt något om förhöjd fps ifall man inte kör tex 4k med hdr. Bara att kvaliten på grafiken blir bättre.
Kommer de att fortsättningsvis maxa grafiken för ca 30fps eller öka fps:en med?

Medlem
Skrivet av Cortex:

PS4 Pro

Är det PS4 Neo? Hoppade in i streamen nu men förstår att der är HDR på gång.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Efraim:

Än har de inte nämnt något om förhöjd fps ifall man inte kör tex 4k med hdr. Bara att kvaliten på grafiken blir bättre.
Kommer de att fortsättningsvis maxa grafiken för ca 30fps eller öka fps:en med?

Måste väl vara upp till utvecklarna?

Medlem

Vilket antiklimax.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Inget om PSP VR?


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av ruva:

Inget om PSP VR?

PSP är ganska gammal och kommer nog aldrig klara VR.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ruva:

Inget om PSP VR?

Den gamla bärbara konsolen, i ansiktet?


signatur

Är det OLED skärmar som dom kör på?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Nvm.. Sony event.. Duh!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Blev de inget Rockstar som vanligt...

Skrivet av zumo:

Blev de inget Rockstar som vanligt...

Skit också..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Hmm gillade skärmen dom körde på, undrar om det var Sony's nya ZD9 serie. Nån som vet?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av ruva:

Inget om PSP VR?

PSP är ganska gammal och kommer nog aldrig klara VR.

Jo, det har du nog rätt i. Ja ja, kom på att jag slängde min gamla PSP så om det hänt att Sony gjort ett VR-headset till den, hade det inte hjälpt mig. Men ändå lite synd om de som fortfarande har kvar sina.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar