Se Steven Ogg i Battlefield-filmatisering!

Robot
Se Steven Ogg i Battlefield-filmatisering!

Battlefield blir webbserie med självaste Trevor i stor roll - se trailern.

#battlefield


Medlem
Se Steven Ogg i Battlefield-filmatisering!

Med Corridor Digital som delskapare så stiger direkt mina förväntningar. Man kan se lite små saker från serien och också lite snack om det i deras vloggar på andra kanalen. Kommer nog bli värt att se.

Medlem

Flipp eller flopp? Spontant tror jag på flopp när jag sett trailern


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tulle:

Med Corridor Digital som delskapare så stiger direkt mina förväntningar. Man kan se lite små saker från serien och också lite snack om det i deras vloggar på andra kanalen. Kommer nog bli värt att se.

Faktiskt en av få Youtube-kanaler jag följer aktivt, både huvudkanalen och Sam & Niko.


signatur
Medlem

"never seen a female sniper before"
"whats that supposed to mean"

alltså...

Såg rätt B ut dock

Releasehästryttare

Gissar nu att imdb scoren kommer ligga på ~3.0 när filmen väl släpps, om trailern ser så här dålig ut så kommer slut produkten vara riktig skit.

Medlem

Ser inget fel på skådespeleriet, men nästan allt ser B ut när det är låg budget, det jag ofta lägger märke till är hur skådespelarna ser ut som just skådespelare med rekvisita på sig för att "se" ut som en soldat t.ex. Tjejen ser ut som en modell, knappast soldat :), muskel byggnaden är helt fel.

Medlem

Känns inspirerad av Bad Company spelen när det gäller handlingen, minus humorn som gjorde spelen så speciella.

Ser ambitiöst ut, men det kanske faller på skådisarna och / eller manus? Det är nog svårt att göra bra militär action.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Flopp. Ingen tvekan om saken, tyvärr...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Mer brus än på en gammal analog-TV med dålig mottagning.

Medlem

Följt CorridorDigital i 6 år, stort fan men jag tror inte detta blir så bra. Ska självklart kolla men skådespelerie och manus har ju aldrig varit deras starka sida, man kollar ju för att se deras kreativa vfx

Geeks Gaming

Även om jag gillar CorridorDigital så känns detta lite B... även för deras standard.

Medlem

Steven Ogg är väldigt lik "Billy Bob Thornton" imo...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Han spelar även en av Negans krigare i The Walking Dead

Medlem

Jag ifrågasätter också att de anser att de har rätt att begå krigshandlingar på annan nations territorium.
Jag antar också att vi skall tycka synd om dem för att Kineserna skjuter tillbaka?

Värt att notera är också att USA har tröttnat på att ha Araber som fiender. Det biter inte i Fox News längre så nu börjar man se sig om efter andra bovar.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Är det bara jag som reagerade på att tjejen siktar med en ögonlapp? Kolla vid 1min och 20sek.

Medlem
Skrivet av Holmann:

Är det bara jag som reagerade på att tjejen siktar med en ögonlapp? Kolla vid 1min och 20sek.

för det är enklare att fokusera på det viset om jag minns rätt

Medlem
Skrivet av CptBeard:
Skrivet av Holmann:

Är det bara jag som reagerade på att tjejen siktar med en ögonlapp? Kolla vid 1min och 20sek.

för det är enklare att fokusera på det viset om jag minns rätt

Tror han mena att ögonlappen sitter på de ögat hon siktar med inte den hon ska blunda med för att fokusera. Ser helt fel ut om det inte är så att hon höftar ett skott utan att använda siktet.

Medlem
Skrivet av Holmann:

Är det bara jag som reagerade på att tjejen siktar med en ögonlapp? Kolla vid 1min och 20sek.

Medlem
Skrivet av Corax:
Skrivet av CptBeard:
Skrivet av Holmann:

Är det bara jag som reagerade på att tjejen siktar med en ögonlapp? Kolla vid 1min och 20sek.

för det är enklare att fokusera på det viset om jag minns rätt

Tror han mena att ögonlappen sitter på de ögat hon siktar med inte den hon ska blunda med för att fokusera. Ser helt fel ut om det inte är så att hon höftar ett skott utan att använda siktet.

Prexis Varför springa runt och höfta med ett krypskyttegevär?

KoP
Medlem

Hade jag inte vetat att filmen var inspirerad utav BF hade jag antagit att det var någon generisk "män i uniform springer runt och skjuter" film.. typ.

Medlem

Gissar att uppföljaren heter conquest


signatur

MattiAceGaming

1
Skriv svar