Så mycket kostar Playstation 4 Slim

Robot
Så mycket kostar Playstation 4 Slim

Årets minst välbevarade hemlighet har fått en prislapp och ett släppdatum.


Inaktiv
Så mycket kostar Playstation 4 Slim

Kanske dags att skaffa konsol igen..?
Finns det nåra bra spel som inte släppts till PC?

Medlem

är slim den nya uppdaterade 4:an ?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cyberz:

är slim den nya uppdaterade 4:an ?

Nej, detta kommer att vara standardformatet medan PS4 Pro är kraftfullare.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Cyberz:

är slim den nya uppdaterade 4:an ?

Nej, detta kommer att vara standardformatet medan PS4 Pro är kraftfullare.

jao såg det precis!

Inaktiv

"pro" är det töntigaste tillägget de kunde valt. Professionella gamers spelar inte på konsol. Recensenter undantaget.

Skrivet av Turbodog:

Kanske dags att skaffa konsol igen..?
Finns det nåra bra spel som inte släppts till PC?

Kolla in Naughty Dog's katalog så har du två riktigt fina godbitar: The Last of Us och Uncharted 4.

Medlem

Jag är inne på ett byte, primärt sett till minskad energikonsumtion och 801.11ac(ja, jag använder faktiskt trådlöst). Vill se lite akustiska tester på ljudnivå vid belastning innan beslut tas.

Edit: Kan det vara så att det är ännu enklare att byta HDD i denna?

Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Jag är inne på ett byte, primärt sett till minskad energikonsumtion och 801.11ac(ja, jag använder faktiskt trådlöst). Vill se lite akustiska tester på ljudnivå vid belastning innan beslut tas.

http://cdn3-www.playstationlifestyle.net/assets/uploads/2016/...

Edit: Kan det vara så att det är ännu enklare att byta HDD i denna?

Det skall endast kräva att man skruvar bort en skruv och drar sedan ut en släda med hårddisken. Tror att den sitter till höger om portarna på bilden du länkat.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Qn1f3:

Jag är inne på ett byte, primärt sett till minskad energikonsumtion och 801.11ac(ja, jag använder faktiskt trådlöst). Vill se lite akustiska tester på ljudnivå vid belastning innan beslut tas.

http://cdn3-www.playstationlifestyle.net/assets/uploads/2016/...

Edit: Kan det vara så att det är ännu enklare att byta HDD i denna?

Det skall endast kräva att man skruvar bort en skruv och drar sedan ut en släda med hårddisken. Tror att den sitter till höger om portarna på bilden du länkat.

Det ser onekligen ut så, därav länkade jag bilden.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

"pro" är det töntigaste tillägget de kunde valt. Professionella gamers spelar inte på konsol. Recensenter undantaget.

Din kommentar var ganska cringe.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av anon_98854:

"pro" är det töntigaste tillägget de kunde valt. Professionella gamers spelar inte på konsol. Recensenter undantaget.

Spel som Super Smash Bros. Och CoD spelas vad jag vet ganska aktivt kompetetivt just på konsol. Skulle säga att de spelare som försörjer sig via e-sport är betydligt mer "professionella" än de som köper senaste DXracing-stolen till sin neonpimpade "hardcore-pc-master-race"-rigg i pojkrummet..

1
Skriv svar